(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEMMUZ DÜŞTÜ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEMMUZ DÜŞTÜ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Temmuz Düştü"yapısıyla harika bir şiir.Günden başlayan zaman ay,mevsim sürüp gitmiş.İçeriğe gelinceee. İlk olarak saatlerde bir umut var. aşk var. sevileni avutma var.Oysa aylara gelince umutsuzluk.Neden güne uyumlu değil ki aylar. Beşinci mevsim yeniden umut.. yeniden aşk. Sevda finali iki ayrı duygunun çatlaması var. bir tarafta unutulmayan aşk, öte yanda yeniden doğan ve sevilmeyi bekleyen aşka yanıt.duygu bölünmesi bu. Finali temmuzun düşmesi olmamalı. Beşinci mevsimde saat, ay, yıl ,mevsim ,soğuk yok. Güller dökülmez orada.Kalbin fanusu ile örtülüdür tüm kötlüklerden uzak.Tebrikler
Temmuz sıcaklığında güzel bir sevi şiiri okudum, fakat böyle severken sonsuz yalnızlığa nikah kıymak biraz düşündürücüydü sevgili Hamiyet şiir olarak büyük beğeni ile okudum yüreğine ve kalemine sağlık...
Mevsimler,aylar , günler içimize göre değişenlerdir.Ve sevda bir masaldır biz içinde kayboluruz.Çok güzel dizelerdi Kutlarım kaleminizi. Sevgiyle...Şiirlerle kalın Hâdiye Kaptan
unutmak mı? yazılmadı asla nikah kıydım sonsuz yanlızlığıma... harika bir anlatım ve final çok yakışmış... okuması biraz daha kolay olsa ne güzel olurdu.. ÇOK BEYENDİM tebrikler.
Gecenin bu saatinde bölüm bölüm safha safha şiir sofrasını açmak ve şiire doymak ben buna derim..
İyiyki gelmişim sayfana okudukça okudum okudukça haz aldım bahtiyar oldum şiir adına..Ne güzeldi ne anlamlı ve samimiyet bohçasından yeni çıkarılmış gibi samimiydi...
Ne diyebilirimki doyumsuzdu deyip alkışlıyorum ve kutluyorum sizi eserinizi sevgi dolu yüreğinizi tebrikler...
Sizin tabirinizle papatyalar yüreğinize..Allaha emanet ol.. Selamlarımla...yudumyunus.....yunus karaçöp
öncelikle hoşgeldin hamiyetcim ve ne güzel şiirle geldin.. temmuz benim için fırtına öncesi sessizliktir dolayısıyla tuhaf bir duyguya kapıldım bir an için... oysa ben ağustos'un cehennemini yaşamıştım, bilemezdim başka ateşlerin tadını, öğrendim...
şiirin neler yazdırdı bana görüyor musun? temmuz'ların buram buram mavi tadında olsun canım, kutluyorum sevgilerimle...