(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşamak Çabası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşamak Çabası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelme ihtimali kalmadığında sevgilinin, yola bakan gözler artık önüne bakacak, her gün " acaba" diyen diller " gelmeyecek bekleme" deyip kendi yaşamına dönecek. Belki o zaman yaşamak çok dah güç olacak ama yaşamak için çaba sarfedecek seven yürekler.
Ama acaba diyorum gelme ihtimali mi çok güzel, gelmeme ihtimali mi?Yinede bizler gelme ihtimali ile bekleyelim ne dersiniz.
Çok kısa ama bir o kadar uzun bir anlatım. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
onurumsun tarafından 1/17/2009 6:12:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
bütün tehlikeleri göze alıp, bütün acıları kucaklayabilmektir belki de yaşam, öğretildiği ve bizden beklendiği gibi tekdüze ve acısız dümdüz bir yol değildir... geç de olsa, tehlike dolu da olsa bu yolu bir kez daha yürümek isterdim, kolayı değil zoru seçmek isterdim...sevgiler...saygılar...
insan bazen geç kalıyor işte...korkuları engel oluyor bazen,bazen gururu bazense imkansız imkanları...keşke kalıyor elimize...tebrikler...saygılarımla...
Bitsin bu tehlike.
Gelme ihtimalini kaldır ortadan.
Bitsin bu tehlike.
Gelme ihtimalini kaldır ortadan.
Bitsin bu tehlike.
Gelme ihtimalini kaldır ortadan.
Bitsin bu tehlike.
Gelme ihtimalini kaldır ortadan.
Bitsin bu tehlike.
beynime yüz nakaratlı bir şarkı kazınıyor ve dilime
Gelme ihtimalini kaldır ortadan.
Bitsin bu tehlike.
oof offf
tüm bekleyenlerin acısına...