(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIM sın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANIM sın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oyyy oyyy benim biricik yeğenimin doğum günüymüş, Bahar teyzesi ona ölür yaaa.Canım pınarıma benden kucak dolusu selamlarımı ilet öpüyorum onun o güzel yanaklarından,ah benim vefalı kızım o bir tane annesinin gülü o yaa.Nice mutlu yıllara sağlıkla sıhhatle, bir buket çiçek bıraktım kapısına hemen alsın söylede.Canımızsın sen shyl candan ötesin benim için.Bir armağanda benden olsun pınarıma..Kısa bir akrostiş.
P arlayan güneşim,gecemde yıldızımsın I rakda olsan yolları yakın edenimsin N azlım biriciğim,yediverenimsin A bı-hayat cansuyum,yüzümü güldürenimsin R üyalarımı süsleyen,masalperim kızımsın...
Sevgimizdesin can yüreğim.Selamlarım yeditepe büyüklüğünde can bacımıza.
Şair dostum,
Siteye okadar çok şiir geliyorki,hepsini okumaya fırsat bulamıyorum.Şiirimdeki yazınızla sizin-
le tanışma imkanı buldum.Müsaade ederseniz,sizi de arkadaş listeme eklemek istiyorum.Ben sanardım
ki evlatları büyütüp,okutup,evlendirdikmi oh beee.Bizden yükleri gider.Beşikten mezara kadar dert
leri ,tasaları bizi bırakmaz.Tüm dertlerimizi,tatlılar tatlısı torunlar unutturur.İnşallah ,bu duyguyu
yaşarsınız.Evlat şiiri güzeldi.Elinize sağlık.Saygılarımla...