Hadi bir gece gel yanıma seni ölesiye sarayım, Hadi bir sabah gel yanıma seni güneşin doğuşu gibi yanımda bulayım... Hadi gel seninle birlikte gökyüzünde parlayan yıldız olalım, Ama,birgün öyle bir gel ki,yanıma toprağın altında bile senin kokunu duyayım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Meleğime... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Meleğime... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hadi bir gece gel yanıma seni ölesiye sarayım, Hadi bir sabah gel yanıma seni güneşin doğuşu gibi yanımda bulayım... Hadi gel seninle birlikte gökyüzünde parlayan yıldız olalım, Ama,birgün öyle bir gel ki,yanıma toprağın altında bile senin kokunu duyayım!
sevgiliye sevgi dolu içten bir çağrı dost odur ki sonsuz hayatımızda bile bir an ayrılmadan manen de olsa yanımızda olandır tebrik ederim çok güzel bir dörtlük selam ve sevgilerimle sevgili şiir dostu.
Hadi bir gece gel yanıma Seni ölesiye sarayım. Hadi bir sabah gel yanıma, seni güneşin doğuşu gibi, Yanımda bulayım... Hadi gel seninle birlikte, Gökyüzünde parlayan yıldız olalım. Ama birgün öyle bir gel ki, yanıma, Toprağın altında bile , Senin kokunu duyayım!
Şiirin duygusal bağlamda çok güzel olmuş. Şiir yazarken sözcükleri bir dizeye yığma derim. Ben şiirinizi dizelere ayırdım. Hoş geldiniz melek hanım. Sevgilerimle......
Bir meleğim vardı benim. Melekler ölümsüzdür dediler ama öldü.. Melek dolu dünya, hemde kanatsız melek. (Meleklerin kanadı var mı o da meçhul ama) Herkes bir gün mutlaka meleğini bulur. Kimi farkına varır sahiplenir meleğine, kimi göremez kaçırır.
''Ama,birgün öyle bir gel ki,yanıma toprağın altında bile senin kokunu duyayım! ''
Çok güzeldi arkadaşım etkilendim gerçekten. Emeğine, yüreğine sağlık.
Hadi bir gece gel yanıma seni ölesiye sarayım, Hadi bir sabah gel yanıma seni güneşin doğuşu gibi yanımda bulayım... Hadi gel seninle birlikte gökyüzünde parlayan yıldız olalım, Ama,birgün öyle bir gel ki,yanıma toprağın altında bile senin kokunu duyayım!
İNANIN BEN ÇOK ETKİLENDİM. SÜPER BİR SEVGİ ANLATIMI YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK TEŞEKKÜRLER SELAM VE SEVGİLERİMLE...