(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEMİL BEY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEMİL BEY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yaparsın yaz bana, Tez yazarsın tez bana Ne söylesem az ona, Güler durur Cemil bey, ------------------------------- Paylaşım ruhuna kurban olam üstadım. Beğeniyle okudum. Saygın kaleme selam. Güzel bir şiirdi. Allah'a emanet ol.
OĞUZUMSOYLU’mun özü, Böylece gördü gözü, Yazdığım bir dost sözü, Güler durur Cemil bey ÇOK MUHTEREM USTADIM. DİZELERDEKİ ABU HAYAT BİR DOST İÇİN ÇAĞLAMIŞ..ÜSTELİK BİR ANDA İÇİNDEN GELDİĞİ GİBİ VEDE İRTİCALEN OLDUĞU ALENEN..OKURKEN DİLMİZE DİŞİMİZE BOĞAZIMIZA TAKILMIUYOR KELİME VE SÖZCÜKLER..KİMİLERİ GİBİ ZORAKİ HÜKÜMET ZORUYLA KAFİYE DÜZENİ SAĞLAMA KAYGUSU OLMADIĞI GÜN GİBİ AŞİKAR..KUTLUYORUM BENİM KOCALIĞI ADINDAN GELEN GÖNLÜ ALÇAKLARDA GEZİNEN KARDEŞİMİ..
Sevgili dostum. Bu güzel methiye dizelerinizden sonra ne söylesem bir tarafı eksik kalacaktır. Görülen tüm güzellikler bakışlardan kaynaklanmaktadır. Güzel bakmayan güzelliği göremez. Yüreğinizden sevgiler eksik olmasın. Teşekkürlerimi sunuyor paylaşımlarımızın ve dostluklarımızın baki kalmasını yaradandan temenni ediyorum. Aşk-ı muhabbetle.
Böylece gördü gözü,
Yazdığım bir dost sözü,
Güler durur Cemil bey
Hocam gönlünüz okadar geniş ve güzel ki durup eylenmemek mümkün değil .Sevgi ve muhabbet kapınız daim
olsun.