(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çelik Çomak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çelik Çomak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerci biz balonla, firildakla oynamazdik. Pisik kovalayan, citpiti tarzi atesli oyuncaklarimiz vardi , Sonra degerme(topac), gulle(bilye) onlarin adlari bile vardi beyaz gullelerin adi sutcul, metal olanlarinki demircil..
Ama sokakta ne baloncu kalmis be firildakcıları bile goremiyorum. Tum sokaklar bosaldi cocuk filan kalmadi :( bayramlarda taklar kurulurdu sokkalara her şşey teknolojiye yenik düştü duygular gibi oyunlarda maalesef
Adnan Kardeşim harikasınız İnanın müthiş keyif alıyorum...Şu sayfaya yorumu laf olsun diye yazıyorum...Ben pek yazı yazmayı seven biri değilim...Daha güzel şeyleri yazarsam bu sayfalar kifayet etmez...Şimdi bir sonraki keyifli şiirinize geçeceğim...ve orada yorum yazmayacağım...Boş ama dopdolu geçen keyifli şiire konsantre olmuş bir insanın profil resmi olacak orada...Etkili yorum seçmenizi rica ediyorum...Kimsenin görmediği ancak anlayanların hissedebileceği bir yorum...Saygılar Kardeşim...
***Giderdik çayırlara Çelik ve çomak ile Hep birlikte oynardık Eğlenirdik güle güle
İki kişi ile oynanır Çomak iyi kavranır Rakip sert davranır Oynarız güle güle
Bunun da türlüsü var Oyunu ayar ayar Sesini herkes duyar Eğlenirdik güle güle***
---ANADOLUNUN ve TÜRK MİLLETİNİN KENDİNE HAS DEĞERLERİNİ KAYBOLMAYA YÜZ TUTMUŞ ALIŞKANLIKLARINI SICAK İFADELERLE ve GÜZEL GÖRÜNTÜLERLE BİZLERE YAŞATAN O ENGİN YÜREĞİNİZİ SAYGIYLA SELAMLIYORUM...KUTLUYORUM.
Ama sokakta ne baloncu kalmis be firildakcıları bile goremiyorum. Tum sokaklar bosaldi cocuk filan kalmadi :(
bayramlarda taklar kurulurdu sokkalara her şşey teknolojiye yenik düştü duygular gibi oyunlarda maalesef