Bir düş gördüm sabaha karşı zamansız.. Yalnızlıklarımda hasret şarkıları çalıyordu.. Düşlerimde sana geldim,ıssızlıklarda sen oldum, Düşümde güneş oldun ,aydınlattın dünyamı Aydınlıklarda seni,sende ise kendimi buldum..
Uykusuzluğun geniş caddelerinde, Hiç bilinmedik düşüncelerimde,düşlerimi gezdirdim Seninle alabildiğine koştum kırlarda, Sıcaklığını hissettim,sen oldum, seninle oldum…
Sabaha karşı bir düş gördüm, Senin sıcaklığında.. Dayanılmaz uykumdan uyanıyordum, Elveda diyordum dünyaya Gidiyordum, gidiyordum Ama çok mutluydummm Çünkü… Senin kalbine giriyordum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DÜŞ GÖRDÜM UYKUSUZLUĞUN GENİŞ CADDELERİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DÜŞ GÖRDÜM UYKUSUZLUĞUN GENİŞ CADDELERİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DÜŞLLER NE GÜZELDİRLER..TATLI,UZAK,SEVECEN,SEVGİ DOLU VE SICACIKTIRLAR..GÜZELLİKLER DÜŞLERİNDE DE GERÇEK HAYATTA DA SENİNLE OLSUN..SÜPER ŞİİR..TEŞEKKÜRLER NİL..HARİKASIN..................
Duşlerdekı sevgılıye ulaşmak ımkansızı ıstemek olur bence.herkesın dusledıgı sevgılı, ıllakı mukemmel otesıdır istenende budur hep nedense.öyleki istenenin hıç hatası yoktur hıç kotü huyu yoktur.üzmez sizi hep mutlu edendir, Hıç kırmaz kalbınızı. Düşlerinizde hep dört mevsimi bir arada yaşarsınız...Peki Sız kı hıç dusledınız mı sızınle kavga eden bır sevgılıyı ??????
Bir düş gördüm sabaha karşı zamansız.. Yalnızlıklarımda hasret şarkıları çalıyordu.. ============= Sabaha karşı görülen Rüyalar hep Hayırlı çıkar. Dolu dolu gececek hayatınızın bundan sonrası . Tüm mutluluklar sizin olsun . Saygılarımla ..
Senin kalbine giriyordum… Günümüzde kalplere girmek öyle zor ki... İnsanların sevgiden ziyade maddeye aşık oldukları ve Maddede sevgiyi, mutlulukları aradıkları bu günlerde; rüyada bile olsa kalbe girmeyi işlemek ne geniş bir bakış açısı. çok beğendim düşüncenizi... Kutlarım efendim. Sevgisiz kalmayan ve gönüllere girmeye çalışanlara kucak dolusu sevgi ve saygılar....
Sabaha karşı bir düş gördüm, Senin sıcaklığında.. Dayanılmaz uykumdan uyanıyordum, Elveda diyordum dünyaya Gidiyordum, gidiyordum Ama çok mutluydummm Çünkü… Senin kalbine giriyordum…
sevda siirlerinin sairesi
yurekten yazmissin yine siiri ve nefis bir fotograf... yesilcamin hatiralarinda kalan resimler gibi cok hos... sanirim Belgin Doruk'un resmini koymussunuz sayfaniza... cok sevdigim degerli sinama sanatcimizdi. hala eski filimlere bakarim
tesekkurler yuregine beni siyah beyaz filimlere goturdunuz nilturk abla...
tebriklerim cok
saygilarim her daim bahar...
direnis tarafından 1/12/2009 1:39:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sabaha karşı bir düş gördüm, Senin sıcaklığında.. Dayanılmaz uykumdan uyanıyordum, Elveda diyordum dünyaya Gidiyordum, gidiyordum Ama çok mutluydummm Çünkü… Senin kalbine giriyordum
ÇOK HOŞ DİZELERİ YAZAN ŞAİRİ KUTLARIM CANI GÖNÜLDEN TEBRİKLER..
Sıcaklığını hissettim,sen oldum, seninle oldum…
Sabaha karşı bir düş gördüm,
Senin sıcaklığında..
sevgilerimle