KAN AĞLAYAN KARDEŞİM AKACAK KANIN KALDIMI? NEDEN HEP SEN AĞLADIN Kİ NEDEN...... BİR SABAH ANSIZIN BOMBALANDI KOCA ŞEHİR YIKILDI BİNALAR İNASANLAR ESİR ÇOCUKLAR TOPRAĞA BÜRÜNMÜŞ GÖZYAŞLARI AKIYOR OLMUŞ NEHİR DURUN DİYEN YOK ,DİYEMİYORLAR İÇİMDEKİ ATEŞİ SÖNDÜREMİYORLAR HER AN BAKIYORUM EKRANDA KİM VAR BİRİ YEMEK YİYOR BİRİ DE PAZAR SATIYOR KANINI ŞU KANSIZ ARAPLAR NERDE BUNCA MÜSLÜMAN NERDE BU İNSANLAR DURUN DİYEN YOK,DİYEMİYORLAR EY SEVGİLİ FİLİSTİNLİM SENİDE BENİDE SEVMİYORLAR ONCA KAN AKITTI BU ZALİM İNSANLAR DOYMADI GÖZLERİ KÖROLASICALAR BİZ BURDA CAN VERMEYİZKİ NE OLURDU OKUSAYDIK YASİNLER FATİHALAR EY FİLİSTİNİM ,KARDEŞİM....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAN AĞLAYAN KARDEŞİM (FİLİSTİN) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAN AĞLAYAN KARDEŞİM (FİLİSTİN) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her an aklımızda,gönlümüzde,gözümüzün önünde bu mezalimlikler. Allah bu,zalimlere,izan ihsan eyleye. '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Her an duadayızdır,kardeşlerimizin,selametlerine. Duyarlı yüreğinizi kutlarım. Selam sevgi ve saygılarımla. Allaha emanet olunuz.
Yüreğinize sağlık…