(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidiyorsun... öylemi? Bu kadar kolaydı demek, Elvedalar bu kadar basitmiydi, Ardına bile bakmıyorsun giderken.. Yaktığın yangınlar kavururken bu yüreği, Depremler gibi sarsılırken bedenim, Gözlerim ağlamaktan kan revan olmuşken, Ve..sana olan sevdam ağlıyorken yüreğimde hıçkırıklarla, Gidiyorsun... öylemi?
---------------------------------
GİTSİN ARKADAŞIM... BIRAK GİTSİN... ACISI KAVURSADA BİZİ YANSADA YÜREKLER BU AYRILIŞTA... GİTME DEME....... ARTIK O SEVGİSİNİ GÖNDERMİŞSE YÜREĞİNDEN O BOŞ YÜREKTE YER KALMAMIŞTIR BİZİM TEMİZ SEVGİMİZE...
HARİKAYDI.... İMGELERİNİZ VE ŞİİRİN TAMAMI. KUTLUYORUM SEVGİLER BIRAKIYORUM SAYFANIZA.. LEMANCA
Gidiyorsun... öylemi? Bu kadar kolaydı demek, Elvedalar bu kadar basitmiydi, Ardına bile bakmıyorsun giderken.. Yaktığın yangınlar kavururken bu yüreği, Depremler gibi sarsılırken bedenim, Gözlerim ağlamaktan kan revan olmuşken, Ve..sana olan sevdam ağlıyorken yüreğimde hıçkırıklarla, Gidiyorsun... öylemi?
Bu sevdaya bir tek şarkı yapılır...... Bu sevdaya ağlanır..... Hüzün kokar udun nağmeleri.....
Peki...git o zaman..durma git, Ardında bıraktığın sevdanın enkazına kapa gözlerini, Ağlayan sesime aldırma..tıka kulaklarını, Sensizliğe üşüyen bedenimi bırakırken ardında, Karanlık gecelerde tek başıma yapayanlız ve çaresiz, Yetim bir çocuk gibi aciz ve zavallıyken ben, Gidiyorsun..öylemi.?
Gidiyorsun... öylemi?
Bu kadar kolaydı demek,
Elvedalar bu kadar basitmiydi,
Ardına bile bakmıyorsun giderken..
Yaktığın yangınlar kavururken bu yüreği,
Depremler gibi sarsılırken bedenim,
Gözlerim ağlamaktan kan revan olmuşken,
Ve..sana olan sevdam ağlıyorken yüreğimde hıçkırıklarla,
Gidiyorsun... öylemi?
---------------------------------
GİTSİN ARKADAŞIM...
BIRAK GİTSİN...
ACISI KAVURSADA BİZİ
YANSADA YÜREKLER BU AYRILIŞTA...
GİTME DEME.......
ARTIK O SEVGİSİNİ GÖNDERMİŞSE YÜREĞİNDEN
O BOŞ YÜREKTE YER KALMAMIŞTIR BİZİM TEMİZ SEVGİMİZE...
HARİKAYDI....
İMGELERİNİZ VE ŞİİRİN TAMAMI.
KUTLUYORUM
SEVGİLER BIRAKIYORUM SAYFANIZA..
LEMANCA