(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA ve VUSLAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA ve VUSLAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tükenmeyen umutlarda yeşerir hayaller Sevda bir masal değil Vuslat erişilmez değil Anın içinde ruha emilir bu kelimeler
Riyanın uzağına düşmeli sevdanın tadı Vuslata varış hayatın coşkun anlamı Sevenlerin gönlünde çoğalarak büyür Kutsanır ruh nuruyla sevgilinin adı ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vuslata ermiş bir yürek ... ne güzel dizeler canım arkadaşım kalemin daim olsun güzel yüzün hiç solmasın
Tükenmeyen umutlarda yeşerir hayaller Sevda bir masal değil Vuslat erişilmez değil Anın içinde ruha emilir bu kelimeler ============================= Duygular çağlayan gibi akmış satırlarda . Yüreğine sağlık .
vuslat hep bir adımdır aslında hatta o adımı koşarak atmalıyız ki zaman boşa akmasın canım dostum benimmmmm.... sevgi yoğunluğu yaşayan yüreklere selam olsun...maviler yüreğine.... T E B R İ K L E R...
O fidanlar umut fidanlari olsa gerek, yarin bir rantci gelir bir ates atip kacar tüm fidanlar kül olur demedi deme :))))
Bu korkak tarafimdi, öte yanim yani sol yanim da der ki ; harika bir siir ve fondaki fotografla mükemmel bir umut türküsüydü. Askin en güzel hallerinde olmali yürek. Kutluyorum Alev hanim...
EYVALLAH ALEV HANIM.RUHUNUZ DAN NE PENCERELER AÇILMIŞ GERÇEK VUSLATA DOĞRU. GÖNLÜNÜZE KASVET GİRMESİN,İÇİNİZDEN GÜZELLİKLER EKSİMESİN. ŞEN VE ESEN KALIN.
SEN HARİKASIN.SAYFANA GELMEK BENİ MUTLANDIRIYOR CANIM ALEVİM.
TEBRİKLERİMLE.
KALEMİN DE YÜREĞİN DE DERT GÖRMESİN.
İYİ Kİ SENİ TANIDIM,İYİ Kİ VARSIN.