(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANMAK.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANMAK.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam kurban olduğum Allah size uzun ömür huzur sağlık versin inşallah.butarz yazdığım bir şiire dahi uğrayıp yorum yazmanız erdeminizdir.hürmetle ellerinizden öperim.Benide tebessüm ettirdiniz:)Bilgi ve engin yüreğinizin klavuzluğunda muhteremiz bin şükür.
Sen rakı içmiyor onla konuşuyorsun sanki tıpkı bir dert ortağın gibi ama bak iyi bir dost değil ki SOL yanındaki yarayı bile iyi edemiyor O.. Rakıyı yaradan uzak tutacaksın bence, ne de olsa alkol var içinde ...
Çok güzeldi, sen yine de içme fazla derim bence , sevgilerim çokça Melih...
Şair Dostum; sayfana seyrek uğrasam da her gelişte bir masa üstadla aynı masada yakalıyorum seni; Hayyam, Bekri, Neyzen ve bir ucunda da Asaf oturmuşlar, birlikte servis yapıyoruz, sayende!!!
Keyfim yerinde ayrılıyorum sayfandan Değerli Dostum.
Eyvallahınız var sevgili Müjdat dost.onur ve mutluluk veriyorsunuz.Aydın yüreklere ihtiyacı var yurdun.Sanatı sanat eden yüreği kanat eden sizlersiniz.
Nede yanmak için yağ,
Serhoşun gözü yok ki,
Olsa haline bakar.
Solda bir yer, aşağı,
Kaynamaz ancak yanar.
İnsanlığa ihanet,
İçtiğin o müskirat,
İnsani değerlere,
Karşılık çirkin inat,
Yanan nedir bilemem,
Acaba bilirmisin?
İnsanlığın, ahlakın,
Gelecek neslinmidir.
Vazgeç dostum, bu muzır,
Durumunu ifşadan,
Sari hastalık gibi,
Çıkma karantinadan.