(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SATILIK KİMLİK.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SATILIK KİMLİK.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bosna hersekte nasıl bütün dünya seyirci kaldıysak ,filistindede seyirci kalmaya devam ediyoruz sadece dua edebiliyoruz dizelerin bütün aleme duyarlı olur İNŞAALLAH, selam ve dua ile...
Duyarlı yüreğinizi yürekten kutlarım Tuğba hanım.evet Bosna trajedisinden acısından sonra böylesi bir hüznün anlatımı bile yürek yangını değil yaşamak ve biçare izlemek.
Bana bir ulusun parası üzerinde control yetkisi verilse, o ulusun yasa yapıcıları hiç önemli değildir. Mayer Amschel ROTHSCHİLD 1743-1812 demiş akılllı küreselcinin biri Sonra pelbakanlar türemiş diye söylence uydurulmuş muş...
Kravatlar boyunlarda yular gibi duruyor değil mi, medeniyete henüz çok uzak vekiller var.... saygılar.Şiir Kısa şiir ama hızlı ve okkalı çakılmış bir tokat gibi şaklıyor yüzünde namussuzların...
sevgi saygı yiğit yüreğinedir dost. senin şiirlerini okumak yaşamın bazı karanlık anlarında ışık bulmanın keyfini sunar bize her daim..acısı gerçeğinde.
kimliklerin hiçe sayıldığı bir düzende yaşıyoruz ama halk biliyor kimlerin sahte kimliklerle dolaştığını ve tepemizde olduğunu , bir gün herkes koyarsa masanın üzerine gerçek kimliğini işte o zaman düzelir bir çok şey diye düşünüyorum ben de ...
selam ve dua ile...