(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O Şirin Yerde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O Şirin Yerde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
_dualar müsterektir Aydin, yorum ve duan icin tesekkür ediyorum... _bende her zaman Rabbime yapilan dualarin kabul olmasi icin duaciyim... _Rabbim hepimizi görüyor, dolayisiyla ihtiyaclarimizi en iyi O' biliyor... hakkimizda hayirlisi olsun...
_sayfama hosgeldin ilhami, nasilsin? _tesekkür ediyorum, kisa ve öz yorumun inan cok hosuma gitti ve gülümsedim... _kimbilir ne ne zaman gerceklesecek degilmi??
<<orası...ilk görülen mekan,ne büyük anlamı değeri var değilmi...o yer ondan hatıra... onun sıcaklığı orada... *** _ne güzel bir tesbit olmus böyle Nebi, yüregine saglik... _sen bendende duyarli ve duygusal birisiymissinde haberim yeni oldu ve tebrik ediyorum seni... * _evet, her zaman ilk'ler özeldir, ömür boyu unutulmaz ama bu demek degildirki o analarda takilip kalmaliyiz... _gaybi bilmedigimiz icin gelecekte bizleri nice güzelliklerin ve dahasi sevdalarin bekledigini bilemeyiz... o zaman gecmiste sizlanmak yerine ani yasamak lazim... * <<< hatiralar adi üzerinde hatirlamak icindir, icinde kaybolmak icin degil.SHK>>> * sevgi ve umut ile kal..
_beklenen hayirliysa elbette bulacaktir kisiyi eninde sonunda... _dilerim öyle olur cünkü ben herzaman öyle olsun istedim ve nasip olunana razi geldim...
Yagmurla baslayan bir bahar günü Seni ilk gördügüm oldu O sirin yerde Ellerim duada, gözlerim yolda... Bekliyorum seni yine O sirin yerde _______________________________ SİZİ KUTLUYORUM O SİRİN YERDE EFEM.
Yagmurla baslayan bir bahar günü Seni ilk gördügüm oldu O sirin yerde Ellerim duada, gözlerim yolda... Bekliyorum seni yine O sirin yerde Bu sevgiyle bekleme muradına erer...SaygılaR
resimle de uyumlu olmuş..
beyazıt tarafından 2/22/2009 12:11:24 PM zamanında düzenlenmiştir.