içimin suretsiz sevdası nazlı hüznüm benim ayrılıkların ayazına düşmüş nemli dudaklarım ertelenmiş sevmelerimin ilk ve son noktasısın sen.. gözlerimi sensiz düşlere hiç kapamadım yıldızlar bile eksildi de gönlümün gögünden sen hiç eksilmedin nazlı dileğim...
dilimde senin ateşinden geçmiş kelimeler yakıyor boğazımı.. hikayelerim bitmedi henüz sana dair mevsimlerim yeni uyanıyor... gitme, sana yanan yüreğimden en fazla bana yakın, en çok benden uzak gözlerin.. elimde kırık dökük cümlelerimle hep sana gelişim bundandır.. yasaklı cümlelerin ardında kıvranıyor gecelerim.. bakma gözlerime öyle azrailin olmasın sesim.. nazende melal..... nazlı hüznüm benim...
daha kaç yalnızlık vursamda ruhuma sana sustuklarımı konuşuyorum sesimin en içli yanından.. eski bir yaranın adıdır sende kanayan..
sahibinde kaybolan düşler kaldı ruhumda düşlerken kaybettim hayatı bunca acı çekilmez bunca sevmeyince sen hep bende kal can yaram..
ahh yar! kalemime vuran efkarım benim.. kırık dökük cümlelerim sol yanımda kanayan bir şair sancısı sen içimdeki züleyha yusuf yüzlü suretlerde can bulan
senden kalmış bir mühürdür gözlerimde hüzün senden kalmıştır bu sessizliğim içimin acıyan yanı takadi kalmadı sensizliğimin
nazende melal... nazlı hüznüm benim en güzel cümlem sensin.. senden kalan her öykü titrer içimde sığlığıma şiir genişliği sunan da sensin..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAZEN'DE MELAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAZEN'DE MELAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okudum,okudum, okudum.
Kendimden çok şey buldum,içim acıdı...