Gerçeklerin acıtan yüzüne inat Hayata sımsıkı sarılmakmış aşk Oysa hayallerden uzak yaşıyoruz Kendimize acıyarak Saklı kentin saklı çocukları Küflü tarihe karıştı mı? Hiç bir lisan Hiç bir insan Yasak aşklara bayraktar olamadı
Düşlerin tutulamayan tenine inat Hülyaların koynunda gülümsemekmiş aşk Oysa hakikatten uzak yaşıyoruz Acılarımızı kanatarak Suçlu sevdaların suçlu çocukları Varlığınız yokluğunuz kadar acı Yıllar öncesinde kaldı Mısır’ın çalkalandığı Nerde cesaretle çırpınan serçenin kanadı Hangi kuyunun dibinde sulara karıştı.
Rüyaların aldatan heyecanlarına inat Doğan güne merhaba diyebilmekmiş aşk Oysa umutlardan uzak yaşıyoruz Gecelerde yağmura ağlayarak Hüznün doğurdukları Yaş değil gözlerden akıttıkları Bulutları uslandıran antik kederi Yaratıcısından başkası bilmez teneşire geleni Elbet duyar günahımı affet diyeni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkla Yaşamak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkla Yaşamak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüyaların aldatan heyecanlarına inat Doğan güne merhaba diyebilmekmiş aşk Oysa umutlardan uzak yaşıyoruz Gecelerde yağmura ağlayarak Hüznün doğurdukları Yaş değil gözlerden akıttıkları Bulutları uslandıran antik kederi Yaratıcısından başkası bilmez teneşire geleni Elbet duyar günahımı affet diyeni.
Adı üstünde yasak ...Olmaması gereken hoş karşılanmayan..Ama gönül bu ferman dinlemez..... Aşkı yaşayanlardan başkası zarar görmüyorsa Allah'ın affedeceğine inanıyorum....Çünkü sevmek kutsal bir duygu....
Yaradandan başkası bilemez onun tartısındadır herşey elbette boşuna denmemiş Tanrı ile kul arasına girilmez diye.Çok çok güzel dizelerdi.Kutladım kaleminizi.Sevgiyle...Şiirlerle kalın
aşkı yaşamak ,saklı kentin saklı çocukları, benimde buna benzer kullandığım bir dizeler vardı, SAKLI KENTİN EN DERİNDEKİ , ÇOCUK GİBİ SAKLAMIŞTİM SENİ.. güzel dizler yüreğinize sağlık.iyi seneler.saygılar
ayhan ACAR tarafından 1/2/2009 10:11:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
her defasında zorlayacak
nerede bir ışık yaksan
karanlığa sarılacak yüreğin
sevinç ve kederi getiren feleğin
avucunda bir yara olacak; iyileştiremediğin...
kendi dizelerimle yorum yapayım dedim bu güzel şiire.kutlarım.
saygı ve selamlar...