Kimlikten yana sorun yaşayanlar var ise, Olur olmaz her şeyden çıkartmasın hadise. ERBABİ daha fazla uyma her zırva sese, Soydan soptan dolayı belimiz hep berk bizim, Başka kimlik istemez, kimliğimiz Türk bizim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK KİMLİĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK KİMLİĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her kim ne derse desin hangi nifaklar içimize girerse girsin biz gene şiire konu olan halimizleyiz..
Ben bir Türküm Türk oğlu Türktür adım. Nur içinde yatsınlarAdımı öyle koymuş Ecdadım... Zalimin karşısında oldumMazluma asla vurmadım. Her nerede Türk varsaÜzerine serilmiş kanadım Ve orda başlar benim Serhaddım...
Ben bir Türküm türkoğlu türktür adım Allah rahmet eylesin adımı öyle koymuş ecdadım dedim ve şiirine destek verdim konu türklük ve vatansa gerisi teferruat..
Harika bir eser daha okudum usta kaleminden duyarlı yüreğin zevk veren armonileri vardı mısra aralarında sizi usta kaleminizi bu eşsiz eserinizi en önemlisi yüreğinizi tüm samimiyetimle kutlarım TEBRİKLER..
Selam ve muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus
Sorunu başarıyla işleyen,şiirleştiren sayılı çalışmalardan biri... Şairi bu duruşundan,duıygusundan,düşüncesinden dolayı saygıyla selamlıyorum... Saygıyla...
Nedeyim sana ne diyim üstad..bizi yazmışsın şiirinde dörtlük dörtlük..Harika desem tek başına yetmez mükemmel desem az olur daha güzel birşey yazmasam oda içime dert olur..Kalbi vatana anadoluya aşık üstad..harikalardan öte bir şiir yazmış öz kimliğimizi içimize kazmışsın yürekli yüreğini içtyenlikle kutluyor saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
Efendim estağfurullah, biz sadece bu milleti alt kimliklere çevirmeye çalışan kimliksizlere itirazımızı dile getirdik. Yorumunuz için teşekkür ederim, Allaha emanet olun...
ERMENİ TEHCİRİNDE ERMENİLERİN BIRAKTIĞI TOHUMLARIN BUGÜNKÜ TORUNLARININ,
BOYNUNA ASIYORUM.
BİLHASSA NESEP ÖZÜRLÜ ÖZÜRCÜLERİN BOYNUNA.
TEBRİKLER AĞACAN.
SELAM VE DUA İLE.