(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEYİ KUTLUYORUZ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEYİ KUTLUYORUZ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mezalimliklerin had safhada olduğu filistin unutuldu bu gece devlet eliyle devletin araçları sarhoşlara hizmette sınır tanımadı bu gece..
Oysa yurdumun her hangi bir köşesinde camide fenalaşan bir muminin feryadına yetişirmi bu hizmet erleri hak getire..
Neyse yara derin..Biz şiirin şiirselliğini dile getirecek olursak inanın gecenin en güzel hece şiiri olmuş diyor Anlamlı vede bu harika eser için seni vede duyarlı yüreğini usta kalemini yürekten kutluyorum TEBRİKLER..
Efendim estağfurullah, gecenin en güzel hece şiiri iltifatınız mahcub etti bizi. İltifattan ziyade sizin şiir tahlillerinize çokdeğer veren bir kardeşiniz olarak teşekkür ediyorum. Saygılar...
DİKKAT LUTFEN ................BÜTÜN GÖNÜL DOSTLARIMI BU GECE YATSI NAMAZINDAN SONRA ALLAH RIZASI İÇİN İKİ REKAT NAMAZ KILIP GAZZEDEKİ MÜSLÜMANLARIN İSRAİL OĞULLARININ ZULMÜNE GALİP GELMELERİ VE YAHUDİLERİN BEDBAHT OLMALARI İÇİN DUA ETMEYE DAVET EDİYORUM, BU MESAJI İNŞALLAH HERKES BİRBİRİNE GÖNDERİR...
ahmetöztürk tarafından 1/1/2009 1:26:47 PM zamanında düzenlenmiştir , , , ustam gerçekten zevkle okudum güzel bir çalışma hoş bir üslup ve gerçekten yerinde bir eleştirikutlarım...
Mezalimliklerin had safhada olduğu filistin unutuldu
bu gece devlet eliyle devletin araçları sarhoşlara
hizmette sınır tanımadı bu gece..
Oysa yurdumun her hangi bir köşesinde camide
fenalaşan bir muminin feryadına yetişirmi bu hizmet
erleri hak getire..
Neyse yara derin..Biz şiirin şiirselliğini dile getirecek
olursak inanın gecenin en güzel hece şiiri olmuş diyor
Anlamlı vede bu harika eser için seni vede duyarlı
yüreğini usta kalemini yürekten kutluyorum TEBRİKLER..
Selamlarımla..Allaha emanet ol.....yudumyunus..yunus karaçöp