(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....49 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....49 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yalakalık olsun diye başkana Nicesi çırpınır , döner şaşkına Senden istirhamım Allah aşkına Pişmiş kelle gibi sırıtma derim"
Sevgili Halit kardeşim, Malesef etrafımızda bu saydıkların kişilerden o kadar çok kişi varki anlatamam. Adi kilo ile ilçülen oduna, kömüre, şekere, pirince, vb. şeylere satılanlar varken... saygılarımla.
BANA SORARSAN(Belediye başkan adaylarına) --------- bana da sorarsan; herkese pay var bu güzelim şiirde belediye başkanlarına gelene kadar, ilkokuldaki çocuktan başlayıp günümüzün, cüssesi iri, beyni geri kalmış yaşlılarına kadar öğretilmesi gereken nasihatlar...
Bence bu harika esere siyasete yeni soyunanlara el bastırılıp üzerine yemin ettirmeli...
Nasihatler manzumesinden ders almayana yuh derim.. Her mısrası bir deyim her kıtası ata sözleri kadar değerli harika veciz sözlerin kalemini şairini vede bunların duygu olarak dökülüp geldiği yüreği kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus
Tebrikler...