(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİSAN YAĞMURU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİSAN YAĞMURU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nisan yağmurları yine 1983 de ki gibi yağıyormu,yoksa zaman zaman aklına geldikce ıslanmak istiyormusun hatıralarla.Yeni şiirlerinizi görmek istiyoruz.Selamlar...
hani hayatta hep bir şeyler vardır bizleri yönlendiren.yada yazmaya teşfik eden.. kimi bir ağacı kimi bir nesne yi obje olarak kullanırız.. tıpki bir nisan yağmurunda ıslanmak gibi,aşık olmak gibi.. gözyaşları döksekde sevdiklerimiz için, içimizdeki kor asla sönmez... hep beyaz sayfalara döktüğümüz,kaleminizdeki mürekkep asla bitmesin..
Yaşamın içerisinde başka dünyalara açılan pencereler olmaz ise, hayatın yükü omuzlarımızda daha bir ağır gelirdi... İyi ki edebiyat defterine davet ettim sizleri...Sizin gibi değerli, gönlü naif, kaleme dost, sayfamda gördüğüm için ne kadar sevindim bilemezsiniz.... Selamlarımla...
nisan yağmuru aldatıcıdır....ıslanırsınız ama ardından güneş gelir nisan yağmurunun bir adınında güneşyağmuru olduğunu biliyormuydunuz... ıslatır ama sonra kurutur....şiiriniz güzeldi....
beni yok edip sana yar olusum aşığın masuhuna duyduğu aşk gibi(CANAN CANIMI İSTEMİŞ MİNNET CANIMA,HEM CAN DEDİĞİN NEDİR Kİ VERMEYEYİM CANANIMA) yüreyinize sağlık kaleminiz baki olsun tekrar tebrikler
Ne olduğunu anlayamadan, Ansızın gece düşer yüreğime Ve küçük yalnızlığıma devasa bir gemi yol alır. Sevdam tüm heybetiyle bakınca göz ucundan.... ....... Dizilerime dökülür kelimeler.. Yazılmış olmasından öte, Sizlerin sesimi duymanız değerli olan... O nedenle ne kadar teşekkür etsem az...