(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
deLi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
deLi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dün birer cocuktuk; Bugün ise sevgili! Ama yarin… Belki de olacagiz birer deli!!
Yüreğin yeter ki sevsin , gerisi boş. Adı ne olursa olsun şairim.İster deli , ister veli. Seven , zaten deli yürekli olurmuş derler ya. Sevgi ve seven yürekle kal şiir dostum.
S H K (Susma Hakkımı Kullanı/yorum)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ali KILIÇ
Günler nede cabuk geciyor, Yasananlar tarih simdi.
Dün birer cocuktuk; Bugün ise sevgili!
Ama yarin…
Belki de olacagiz birer deli!! Yarının ne ,nasıl olacağını bilmek......deli veya ölü. Yaşadığımızda neler bıraktık..sevdalar..hüzünler,eserler......Kutlarım..Saygılar
Kim bilebilir ki yarın ne yaşayabileceğimizi... "Ne oldum değil, ne olacağım demelisin".... Ahh ablacığım yürüyoruz hayatta bir bilinmezliğe doğru, ne kadar yaşarsak yaşayalım, hayatta yaşadığımız tüm olumsuzlukları ve olumluları tecrübe diye adlandırsak de, hep acemiyiz hayata... Çünkü bilmiyoruz geleceği... yaşayamıyoruz ona göre, herşey kocaman bir SÜRPRİZ bizlere... Yüreğin dert görmesin ablacığım... Öpüyorum...
Günler nede cabuk geciyor, Yasananlar tarih simdi.
Dün birer cocuktuk; Bugün ise sevgili!
Ama yarin…
Belki de olacagiz birer deli!!......................................................FİLOZOF HÜLYA
Filozofca yazılmş bu sözlere kelmeler kifayet etmez sadece ayakta alkışlanır.... Bende avuçlarımın içi patlayıncaya dek ayakta alkışlıyorum şiiri ve yazan Üstadı...
<<< Atın iyisine doru, Yüğidin iyisine deli derler. Yüreğinde sevgi olduktan sonra varsın deli desinler. *** -cok dogru bir söz Hasan tesekkür ederim paylasim icin... bu sözü hic duynmamistim 'günün sözü' ilan ediyorum bunu...