(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli kardeşim ben de payıma düşeni fazlasıyla aldım bu şiirden ve ne kadar insan olabildiğim ve olamadığımı hissettim..utandım kendi adıma...teşekkürler...kutlarıım..saygılarımla...
lili hüzünlü bir konuyu kaleme almışın ama iyide yaptın bize onları hatırlatıp şükür halimize dedirttin.farklı bir şiir ne kadar düşünceli ve neler anlatıyor her bir mısrası. seni canı gönülden tebrik ediyorum.sevgi ve huzurla kal sonsuz saygılarımla...
Hayır Lili'cim; sen en yapılması gerekeni yaptın.Malesef bugün gördüğümüzü yarın çabuk unutabiliyoruz.Buna biz insanoğlunun umursamazlığı mı, yoksa kayıtsız kalışı mı denir bilemiyorum; ama hepimizin bildiği bir şey var ki; artık insanların yavaş yavaş bazı manevi değerleri (ve ne yazık ki sonrasındaki bütün değer yargılarını) giderek yitirdiğidir.Bu yüzden şiirin, ve onu özel kılan satırların oldukça yerinde.Önemli olan bir kaç kelime değil, bir kaçın verdiği binlerce duygudur.Ve sen o duyguyu yüreklerde hissettirdin. Tebrik ediyorum seni. Tebrikler...
Arkadaşlar keşke bu şiiri yazmasaydım.Aslında yazmayacaktım.Gerçekten özel bir fotoğraftı...Anlatılamazdı.Ne şiirle ne başka herheangi birşeyle.Acının ötesindeydi.Bir kaç kelime ile hatırlanacak bir insanlık dramı değildi.Özürlerimle.Üzülmenize neden oldum.Sonsuz sevgilerimle.
Bana bir resmi hatırlattı... Hatta hikayesinide okumuştum... O resmi çeken kişi çocuğu orda akbabaya bırakmış gitmiş... Ve sonra sinir hastası olarak intihar etmiş...
Dünya kuruldu kurulalı var olan bir düzen sevgili Künüçen bugünlerde o akbabaların yavruları da türedi avlardan pay alabilmek için.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Eminim benim de gördüğüm bir fotoğrafa yazılmış bir şiir bu...Yürekler parçalayan....Kutlarım duyarlı yüreğinizi ve anlamlı şiirinizi...Selam ve Sevgimle...
izin vermiyor değermi güneşi görmemize"
Yürek imzanıza sağlık...
Erdemle kalın...