(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Affetmek İçin Yürek Lazım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Affetmek İçin Yürek Lazım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
siz bu şiir daha önceki bir tarihte yazdığınızı ispatlamadıkça sizin şiiri sitemize eklediğiniz tarih göz önüne alınarak haksızlığa uğrayanın sayın serap şen olduğunu söylemek durumdayız.
sizden şiirin size ait olduğunu belgeleyici bir cevap alana dek bekleyeceğiz yönetimce... yoksa çalıntı şiirden dolayı üyelik onayınız alınacaktır.
saygılar
bu yazı sayın cemisgezekliye özel mesaj olarak da geçilmiştir.
benim bu sitede yayınladığım şiirimi resmen çalıp altına kendi adınızı yazıp nasıl yayınlayabiliyorsunuz ayıp gerçekten çok ayıp.sduygu insanı felan değilsiniz siz sahtekarsınız
olmuyor değilmi.verilen onca çabadan ,kendinden kopan onca sevgiden sonra verilenlerin yitip gitmesi affedilmiyor affedilemiyor .olmuyor.bir kez giden gelmiyor.eline ve yüreğine sağlık sayın dost.
merhaba sami bey size ustam olarak bişey danışmak istiyorum.bu şiir bana ait ve bu sitede ben yayınladım.tasdikli bir şiirde yasal işlem baştaıp başlatamayacağım konusunda bir bilginiz varsa bana yardımcı olursanız sevinirim.
Kelimeleri konuşturduğunuz, mısraları mısralara örselemeden kavuşturduğunuz, manayı en yükseklere ulaştırdığınız, birçok güzelliği bir şiirde buluşturduğunuz yürek okuntunuzdan dolayı bütün içtenliğimle teşekkürler efendim..
bir suçlama yapmak istiyorsanız önce yönetime iletin şikayetinizi.
benim araştırdığım kadarıyla, sayın serap şen bu şiiri 29/09/2008 tarihinde antoloji'ye eklemiş ve
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir. diye şiirin altına not düşülmüştür site tarafından
http://www.antoloji.com/siir/siir/siir_SQL.asp?ts23=25.01.2009%2017:54:48&sair=67603&siir=1033232&order=oto
siz bu şiir daha önceki bir tarihte yazdığınızı ispatlamadıkça sizin şiiri sitemize eklediğiniz tarih göz önüne alınarak haksızlığa uğrayanın sayın serap şen olduğunu söylemek durumdayız.
sizden şiirin size ait olduğunu belgeleyici bir cevap alana dek bekleyeceğiz yönetimce... yoksa çalıntı şiirden dolayı üyelik onayınız alınacaktır.
saygılar
bu yazı sayın cemisgezekliye özel mesaj olarak da geçilmiştir.