(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRKİYE’DE MEDYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRKİYE’DE MEDYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle şiirlere aşktan meşkden başka olgularında konu olabileceğini bu muhteşem eserinizle hatırlattığınız için size teşekkürlerimi iletiyorum..
Şiire gelince çoğu duyarlı şair ozan yazar çizer dostların rahatsız olupda bir türlü satırlara dökemediği duygulara tercüman olmuşsunuz..
Usta bir kalemin derin bilgi birikimi vede kendine has uslubuyla günümüzün basın yayın özgürlüğü altında ne denli rezaletlerin olduğunu dolu dolu anlatan bu eşsiz eserinizi vede usta kaleminizi tüm samimiyetimle kutluyorum TEBRİKLER...
Selam vede muhabbetlerimle...Allaha emanet olun.....yunus karaçöp...yudumyunus
Şiirinizin dahada iyisini vede fazlasını hakketmiş olduğu üç beş acizane sözümü etkili yorum olarak seçmeniz beni onere etti sağolun varolun TEŞEKKÜRLER..
Velhâsıl, ERBABİ usandı candan, Gınâ gelir oldu hele reklamdan. Bu sihirli kutu denilen camdan, Kurtulmak lazım en tezi şu anda.
Erbaabı kalemin çizdiği manzaradan kurtulmanın yolu son dörtlükte.sanırım dört ay oldu radyomla başbaşayım,tv izllemekten panik atak oldum.Eminimki bu çirkinliği yüz katı daha yazabilirdiniz ama şiiriniz tüm çirkinlikleri örtecek kadar güzel olmuş.Sevgi ve muhabbetle selamlarımı yolluyorum.