(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVRİM GEÇİRME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVRİM GEÇİRME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asena'nın dışında bir de Antoloji.com şiir sitesi var. Aktif üye sayılarına bakıyorum. 300. Sağ köşede ise "Şu anda Antoloji'de 17.000 üye bulunmaktadır." yazıyor.Öyle bir kurnazlık yapmışlar ki linkin birinr her tıkladığımda üye sayısı 30'ar, 40'ar artıyor.Tıklamayla üye sayısı bir dakikada en az 500 artıyor. Arkadaşınızla bir de bu durumu dile getirebilir misiniz?
Şiiriniz güzel ancak "sürekli evrim geçirme bırak " dizesinde "evrim geçirmek" uzun erimli bir iş, bunu hangi anlamda kullandınız bilmiyorum ama küçük bir eleştiri "sürekli görüş değiştirmeyi bırak" gibi daha kısa sürede farklı görüşler ileri sürülebileceğinden daha sık düşünce değiştirilebildiğinden, bu kullanıla bilir gibi düşündüm, naçizane. Selam ve sevgiler.
ASENA OLSUN HAYATTA ------------------------------------------- Mükemmel şiirinizi beğeniyle okudum. Öğüt vericiydi. Asena ismini de yoruma şiirle beraber indirdim. İkiniz de hayatta kalın ve daha çok yazın. Bu güzel dizeleri beraber yazdığınız için ikinize teşekkür eder,saygılarımı sunarım.