(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Denilen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Denilen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle aramıza hoşgeldiniz. Hayat denilen ne şekildedir ,neyin nesidir?Bilmek zor.Çünkü içimizde o kadar anlamı iç içe barındırır ki.Siz de çok güzel anlatmışsınız.Kutlarım...Emeğinize sağlık.Kaleminiz daim olsun. Sevgilerle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Ahmet Abi; aramıza hoş geldin! Müjdat Hocam da söylemiş galiba, bu güzelim şiirin kısa gibi... Tam ısınıyordum ki tadı damağımda kaldı! Eline, Emeğine, Kalemine sağlık Şairim. Kalemin hiç bükülmesin.
her bahar aşık olunmaz ama aşık olmak ister insan ( Can Yücel'in de dediği gibi bir şiirinde ) , işte hayattan da istemek, istemesini bilmek lazım diyorum ben de şiirinizde yazmış olduğunuz o güzellikleri... ve biraz da dalga geçmek lazım o hayatla ki nasıl olsa son espriyi o yapacak zaten bize...
hayatla ilgili güzel bir şiirdi Ahmet, kutlarım...
hayatı çok sorguladık her seferinde geçerken o giderken o ve aslında dururken hayat geçmiyor su gibi esasen biz öyle hissediyor ve sayıyoruz hayat geçmiyor onu bizler geçiriyoruz kalabilir hayat elimizde bir gülücükle bir gözyaşıyla bile
Hayat adına söylenmiş o kadar çok söz vardır ki. Aslında biz yaratırız hayatı. Yaşadıkça varız. Ve yaşadıkça hep var olacağız bunun için aydınlanıp aydınlatacağız.
Dediğiniz gibi hayat bazen güzellikler türküsü, bazen hüznün dikenli şarkısı, bazen hep sevdiklerimizle olmak, bazen de yaşanısı zor bir olgu...
Hayat denilen şeyin üzerine yazılmış çok güzel ve içten dizelerdi. Tebrikler; Yeşim Kaynak "balaban Kent Şairleri"
yaşam kimi zaman olabildiğince hızlı akar, kimi zamanda duru yerinde sayar. derdi,kederi,sevinci hepsi içinde önemli olan gene yaşamı anlamak dimdik herşeyin karşısında durabilmektir...
kaleminiz daim olsun emeğinize sağlık ... tebrikler... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
Yaşam denilen şeyi insan kavradığınca yaşar, hatta kurar, der yaşam felsefem, bundan kastım, bir şeyleri sağlamak için dışımızdaki dünyamızla didişmemiz gerektiğini anlarım, anlatırım!
Çok keyifli oldukça şairane bir şiir okudum kaleminden Sevgili Dostum, aramıza hoş geldin. Kalemin kalıcı olsun Şairim.
Dostçakal. Müjdat Eraslan.
müjdat eraslan tarafından 1/1/2009 8:15:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hayat denilen ne şekildedir ,neyin nesidir?Bilmek zor.Çünkü içimizde o kadar anlamı iç içe barındırır ki.Siz de çok güzel anlatmışsınız.Kutlarım...Emeğinize sağlık.Kaleminiz daim olsun.
Sevgilerle;
Yazgülü Tunar
"balaban Kent Şairleri"