(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİ ELTİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİ ELTİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İyi ki doğdun, İyi ki varsın, O güzel yüzün daima gülsün, Hüzün, mutsuzluk uzakda dursun, Hediyemdir şiirim yeter mi bilmem.
Ne kadar özel bir şiir ve özel bir anlatım. Günümüzde var olan Eltiler arası kavgalara vurulan bir darbe olmuş. Birbiri ile anlaşamayan eltiler gelip dizelerinizi bir okusunlar da kendilerine gelsinler.
Güzel yüreğinizi ve yazan kalaminizi kutluyorum. Sevgiler ve teşekkürler sevgili şairim.
Güzel gönüllü insan, tüm yürekler şiire mazhar olan eltinizin yürek gürlüğüne denk olsa daha ne? Kemlikten, kötülükten ne çıkar, eltiniz ve onun gibi birçok güzel gönüllü insanlar çok şanslı, çünkü bu niyetten ziyade fıtrattan gelen birşey, yani yaradılışla alakalı diye düşünüyorum. İsteselerde kemlik yapamazlar. Ya da tersi bazı kışilikler, isteselerde iyi, hoş düşünemezler. Şiiri hissedip yazan yüreğe ve bu şiire layık olan gönüle selam, sevgi ve saygı bırakıyorum. Daim olun.
Güzel yürekli analar babalar güzel yürekli insanlar yetiştirirler. Benim eltim de öyle güzel yürekli bir aileden geliyor. Yorumunuz için teşekkürler, selamlar.
şiiriniz çok begendim ama şaşırdımda aslında böyle şiirler yazdıracak elti varmı dünyada ,çok şanslısınız neler duyuyoruz yenge elti hakkında saygı selamlar
sevgilerin paylaşıldığında her şeyin daha güzel olduğuna dair bir örnek daha sevgiler paylaşılmalı yaşanmalı ve karşımızdakine eşimize dostumuza her hangi birine, kim olursa olsun seni seviyorum demekten kaçınılmamalı... sevgini sermayesi yürektir para pul istemez bizden... sevgiş ve saygılar ile kalın... yorumunuz için teşekkürler...
sevginiz ve dostluğunuz şiirinizdekinden ziyade olsun. Dupduru çok samimi bier şiir... tebrik ederim. Ayrıca bu sevgiyi hak eden güzel insana da selam ve saygılar...
Kardeş, arkadaş, dost oldun bana,
Kucak dolusu muhabbet sana,
Eltiler de böyle sever mi bilmem.
İyi ki doğdun, İyi ki varsın,
O güzel yüzün daima gülsün,
Hüzün, mutsuzluk uzakda dursun,
Hediyemdir şiirim yeter mi bilmem.
SEVGİLER KARŞILIKLIDIR..SEVGİ SİZİN YÜREĞİNİZDE VARSA ELTİ GELİN GÖRÜMCE KAYNANA HİKAYEDİR...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK..SEVGİLER SİZE KUCAK DOLUSU..