(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deyin hele!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deyin hele!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
benim yazimi beyemeyen elif hatayi düzeltmek kizmak deyildir ben eksik yazdığimı biliyorum sen doğrusun yaşlilik bundabile yalnişim var şiyirni okudum çok güzel kelemine ve eline sağlik bu yazıyıda ben yazdim torunlar yoktu kusura kalma
onlar öldü :) ama Sevmenin erdemini bilen kadınlar da onlarla öldü.. Şimdi günü kurtarıyor herkes.. Önce hayatın tadını çıkarıp! sonra evlenecek birini arıyorlar.. Boşa arama kimseler kalmadı artık..
kelamın ezdirmeyen yetime sövdürmeyen garibi dövdürmeyen deyin hele yiğitler nicedir
Öyle bir ünlemiş ki şair yüreği, kalem yakmış ak sayfayı alev alev, ulaşmış alaz'ı algılayan yüreklere. Eyvallah Elif can, eyvallah.Selam ve sevgiler kardeşime.
kursağa haram bildirmeyen anaya ahlar dedirtmeyen ataya asilik sezdirmeyen deyin hele yiğitler nicedir
özü cürüyen ve insani değerlerini kaybedenlerin seri imalata geçtiği geçtiği bu zaman diliminde az da olsa güçlünün ve zorbanın yanında olmayıp hakkın ve haklının yanında olan insanlar var tabiki. Manada büyük bir şiirdi. Kutlarım, sevgi ve saygımla..Ozan
Kalan yiğitler yeter bizlere,elbet vardır mertliğin sesini yükseltecekler onların halleride iyicedir inşallah.Bundan böyle çok zor mertliklerle kükreyen yürekleri bulmak, belkide mumla aranacak hale gelecek kimbilir,kimbilir derkende görünen köyde kılavuz istemezmiş can Elif.Allahım hepimize yüreklilik,iyilik,erdemlikler nasip etsin dost.Varolsun yüreğin.
Deyin hele demişsin ya;ben dedim işte bunları can..
Saygılarımla
Bahar
baharca57 tarafından 12/25/2008 12:36:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
elif deyince böyle der ki ah birde saz ile türkü olarak dinlesek... yinede mırıldanıdk usul usul...
nedir bu özlemişlik halimiz bahsettiğiniz değerler bütününü tamamen yitirmiş bir toplum olarak bazen ne kadar ucuz şeylerle uğraşıyoruz... hep çok daha çok biraz daha çokk ve ardımızda bıraktıklarımızı özlüyoruz sonra...
belkide böyle tükendik biz... saygığınız o olması gereken hasletlerimizi maddeye teslim ettikten sonradır bu çarsizliğimz... doğru söze ne denir... selam ve saygılarımı bıraktım sayfana...
umudunuzu yitirmemenizi tavsiye ediyorum çünkü ne yiğitler vardırki daha ambalajı bozulmamış tebrik ediyorum çok önemli bir konuyu işlemişsiniz düşüncenize hayran olmamak ve katılmamak mümkün değil saygılar sunuyorum
SELAM GÜZEL ŞAİR YAZDIĞIN BU GÜZEL CE ANLAMLI DİZELERDEN DOLAYI SİZİ TEBRİK EDERİM .ALLAH KİMSEYİ DOĞRU YOLDAN AYIRMASIN HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN SEVGİ VE SAYGILARIMLA...........
Orhan okudu nara pişti.
Sustum,sustum dilim şişti.
Bravo demeden geçemedim.