SON SATIRŞiirin hikayesini görmek için tıklayın HANİ KÜÇÜKEN BAZILARIMIZ OYUN OYNAMAYI SEVERDİ,BAZILARI RESİM YAPMAYI,SAKLAMBAÇ,KÖREBE,YAKAR TOP VS VS...
BENİM BİTTİĞİM OYUN İSE ANNEANNEMİN KUCAĞINDA ZIPLAMAKTI,ONUN GÜLYÜZLÜ ÇENESİNİ ISIRMAKTI...HİÇ KIZMAZDI,HİÇ SİNİRLENMEZDİ NELER NELER YAPSAK DA...DEDEM İLE ÇOK İYİ ÖRNEKDİ ONLAR BİZLERE..DEDEM ÖLDÜĞÜNDE KÜÇÜKTÜM PEK ANLAYAMIYORDUM,ANNE NİYE BIÇAK KOYDULAR DEDEMİN ÜSTÜNE DİYORDUM...ÇOCUKLUK İŞTE... GELELİM SUZAN HANIMCIĞIMA:)O KADAR BAKIMLI BİR İNSANDI Kİ.HİÇ PANTALON GİYMEZDİ AYAĞINA -NE O BEN ERKEKMİYİM. DERDİ..HEP DİZ ALTI TAKIM ETEKLERİNDEN GİYERDİ.FULAR TAKMAYI DA UNUTMAZDI.. SAÇLAR HEP BOYALI OLURDU...AHH ANNEANNEM ÇAYDANLIKTA KAYNAYAN SUYU BİLE ÇOK SEVERDİ,KONUŞURDU,HAYAT DOLUYDU ANLAYACAĞINIZ... DAHA 13 YAŞINDAYDIM VE BİR RÜYA GÖRMÜŞTÜM... KIRMIZI BİR CADİLLAC ARABAYI KULLANIYORDUM,YANIMDA DA ANNEANNEM VARDI HER ZAMAN Kİ ŞIKLIĞIYLA... ARABA BİRDEN GÖKYÜZÜNE ÇIKMAYA BAŞLADI.BVE BENDE O SIRADA TUBA AĞACINI ARAMAYA BAŞLADIM..ÖNÜME İNSANLAR ÇIKIYORDU GÖKYÜZÜNDE DOLAŞAN ,ONLARA SORUYORDUM TUBA AĞACI NEREDE DİYE..SONRA KOCAMAN VE IŞILTILI AĞACIN ÖNÜNE GELDİM.BAKMAYA DOYAMIYORDUM.ANNEANNEM BANA DÖNÜP,BENİM VAKTİM DOLDU KIZIM AMA ÜZÜLME SENDE BU GÜZEL YERE GELECEKSİN DEDİ...ANNEANNE BIRAKMA NE OLUR DEDİM.ANNEANNEM ARABADAN YÜKSELDİ ÜZERİ BEMBEYAZ KIYAFET OLDU,SONRA DA IŞIK TOPU OLUP AĞACIN DALINDA YERİNİ ALDI.. ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA UYANMIŞTIM GECE..ANNEME,BABAMA,ABLAMA,AĞABEYİME ANNEANNEM ÖLÜCEK DEDİM..SABAH OLDUKTAN SONRA ANNEANNEMİN APARTMANINDA DAYIMLARA GİTTİM.ONLARA ANLATTIM.DİKKAT EDİN DEDİM.SONRA ANNEANNEME ÇIKTIM..CADIN GELDİ AÇSANA KAPIYI DEDİM,GÖRDÜM,GÜLYÜZLÜ ÇENESİNİ ISIRDIM.MUHABBET ETTİK.SONRA EVE GİTTİM. ANNEANNEMİ TAM BİR HAFTA SONRA MİĞDE BULANTISINDAN HASTAHANEYE YATIRDI DAYIM.HEPİMİZİN HASTAHANEDE KALAMAYACAĞINI ZATEN ÖNEMLİ BİR ŞEYİN OLMADIĞINI BELİRTTİLER.DAYIMLARIN EVLERİNE GELDİK HEPİMİZ.AMA ANNEANNEM MÜŞADE ALTINDA.BEN HERKESE GÖRÜYORMUSUNUZ RÜYAM ÇIKIYOR,GİDİCEK DEDİM..HERKES O CAN HALİYLE YETER DEDİ.2 DK SONRA TELEFON GELDİ.HASTAYI BEYİN KANAMASINDAN KAYBETTİK DEDİLER.. DAHA FAZLA YAZAMAYACAĞIM,ÖZÜR DİLİYORUM.. Ruhunuz Şâd olsun..
Yüreğimden,taa içimden
Gelen sesler alıyor beni benden Çok uzaklarda olduğunu bile bile, Özlüyorum seni; Ey Sevgili.. Beni benden, Ah beni kendimden Uzaklaştıran yokluk kaderimden Sis perdesinin ardından baka baka, Anımsıyorum seni; Ey Sevgili.. Unutmadım.. Atamadım.. Gittiğin günü ellerimden Şerefine içiyorum bu gece Seninle, Ama sensizken.. Bu bir veda, Bu bir feryat, Bu bir ayrılığın son mısrası, Ömrümün ise;son satırı, Son safası, Soonn Ayrılığı.. Merve IŞIK 23/12/2008 |
dilerim gönül pınarınız hep çağlasın. Bilal Esen