(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pencerem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pencerem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mazide kalan güzel duygular gözlerin yaşarmasına vesile olabiliyorsa eğer, naif duyguların hatırası daha da güzel olmalı. Güzel bir şiir, kadife yumuşaklığında bizi de sarıp sarmaladı. Saygılarımla.
<<< Mazide kalan güzel duygular gözlerin yaşarmasına vesile olabiliyorsa eğer, naif duyguların hatırası daha da güzel olmalı. Güzel bir şiir, kadife yumuşaklığında bizi de sarıp sarmaladı.
***
-Yorumun benim icin bir ÖDüL degerinde Süleyman, gönülden tesekkürler... iyiki varsin...
<<< Hüzün lü ama güzel bir şiir Üstadem... Ama pencerelerimiz hep olsun... Olsun ki alemde neler var seyredelim...
***
-Mehmet, yorumuna sevinim.... -Hüzün sevdanin vaz gecilmez bir ortagi sanki, hüzün duygulara her zaman ugruyor , onunla duygular yeniden tazeleniyor, hayaller can buluyor...
Yanliz kalinca hasretimle, Eski günler gelir aklima,MÜMKÜN OLSADA GEÇMİŞİ ,KEŞKESİZ YAŞIYABİLSEK ÖYLE DEĞİL Mİ..HATIRLADIKLARIMIZDA BİZİ HATIRLIYABİLSE..UNUTULMAMANIZ DİLEĞİYLE..KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE EMEĞİ..
<<< Yanliz kalinca hasretimle, Eski günler gelir aklima,MÜMKÜN OLSADA GEÇMİŞİ ,KEŞKESİZ YAŞIYABİLSEK ÖYLE DEĞİL Mİ..HATIRLADIKLARIMIZDA BİZİ HATIRLIYABİLSE..UNUTULMAMANIZ DİLEĞİYLE..KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE EMEĞİ..
***
-Hatirladiklarimiz bizi hatirlayabilse, o zaman zaten ayrilga sebep ve gerek olmazdi... sevdasina sahip cikardi kisi degilmi ama??? -Yorum, begeni ve DUA icin tesekkürler...
pencereler insanın nefes aldığı yerlerdir ne güzel anlatmışsın can ruhunun penceresini o güzel yüreğine bin selam ve tebrik bırakıyorum can'ım... :)) :))
<<< pencereler insanın nefes aldığı yerlerdir ne güzel anlatmışsın can ruhunun penceresini o güzel yüreğine bin selam ve tebrik bırakıyorum can'ım... :)) :))
***
-Ve aleyküm selam... selam ve tebrigini aldim, katladim ve yüregine biraktim... -Sana pencere kapi lazim degil... Senin kalbine hic bir sey engel de degil... -Isitiyorsun yüregimizi sevgin/sicakliginla SUZAN can... -iyiki varsin, tesekkür ediyorum...
-Sayafama hosgeldin Fatih, nasilsin?? Yorumun icin tesekkürler... -Hic sorma sair hic sorma ama penceresizde olmazdiki ama... Yoksa 'yoluna' nasil bakilirdiki!!
-Semacigim... Her seyde oldugu gibi gözyasininda fazlasi zarar ama iste gönül dinlemiyor... -Gözyasin sifa oldugunuda 'göz' ardi etmiyelim derim... ;-))
-Yorumun icin tesekkürler canim... sevgiyle kal...
-Yorum icin tesekkülerimi sunuyorum... Herkesin 'SEVDA' adina benzeri hikayesi vardir...
-Aslinda sevdalar biri birinin kopyasi/benzeri gibidir... ...Nasil kopyada yazan kalem, yazilan kagit ve yazan kiside farklilik varsa, Sevdada; duygularda, onu hisseden yürekte ve cekilen hüzünde de farklilik olacaktir...