Bir seherde kalkarım kâbuslarımdan Silkerim omuzlarımı dünyaya, Kırılırım bir gelincik gibi herkese. Kimseye söz vermedim, vermemde Hayat düşlerimde filizlenir, Seyreylerim hayal perdesinden dilediğim filmi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON SÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON SÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-müthis bir gizemle örtülü bir siirdi Ünal, tesekkür ederim cünkü sectiklerime ekledim... * -aslinda algilamak zor olsada, tarifini yaptigin büyük bir gercek... -burda Ahmet hulusinin bir sözü geldi aklima: "var olan Allah, harici hayel icinde hayel icinde hayeldir"
Ne güzel hayata böyle bakabilmek, umarım hayâl perdeniz daralmadan yürürsünüz hayat yolunda.Yalın ve güzel dizelerd.Kaleminiz hayâl perdesindeki güzel şeyleri bize de yansıtsın her daim.
*
-aslinda algilamak zor olsada, tarifini yaptigin büyük bir gercek...
-burda Ahmet hulusinin bir sözü geldi aklima: "var olan Allah, harici hayel icinde hayel icinde hayeldir"
sevgilerimle...