(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...SEBEP SENSİN YARİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...SEBEP SENSİN YARİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acı sevda çekiyorsam Buna sebep sensin yarim Hasretinden içiyorsam Buna sebep sensin yarim.
Küssün diye ayrı kaldım Yine o maziye daldım Sensiz yine mutsuz kaldım Buna sebep sensin yarim.
Umutlar tükendi bitti Sensiz hayat cana yetti Herkes benle dalga geçti Buna sebep sensın yarim. ********************************************* Yüreğinizin sesi doyumsuzdu gül yürekli şairem, kaleminiz daim ve dik olsun sevgiler bıraktım gönül sayfanıza...
Beğeni ile okudum paylaşımını. Sebebi başkaları olsa da sonuc sizin yüreğinizi etkiliyor. Duygularınızı ne güzel anlatmış şiiriniz. Sizi kutlarım.Kalemin ve yüreğin güçlü olsun şairim. Sevgi ve umutla kalın.
Etkileyici sebepler olmasaydı hayatın konuları hep aynı olur belkide yaşamımız çok çok sıkıcı bir hal alırdı..
Sebep şairi coşturmuş satırlara kelimeler inci daneleri gibi dizilmiş..Güzel vede anlamlı bir şiir olarak okuyucuya sunulmuş, teşekkürler şair kalemin kavi olsun...
Sizi vede bu eşsiz eserinizi kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetle..Allaha emanet olun..yunus karaçöp..yudumyunus
İçime düştüğünde hüzne
Dışa vurduğunda siteme
Arzuya erdiğinde vuslata
Gece ile gündüzde yalancı bahara
Dile geldiğinde sana bin ah bin sitemim var
DERCESİNE DERİN VE HİSSİYDİ..........................YÜREĞİMLE KUTLARIM