(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VUSLATIN HAYAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VUSLATIN HAYAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülşen olur viraneler, istersen, Emrin olur, ne söylesen, ne desen, Benim gibi sevdalara yanma sen, Bundan sonra ağlayacak gözlerim. ********************************************** Eskiden; nisan ayında yağmur yağar ve hemen ardından güneş açardı. Yağmurun şiddetinden akar sular bulanır biraz beyaz biraz kızıl akardı çaylar. Ancak tüm bu şiddetli yağmura rağmen maki topluluğunun içinden minik minik arklardan akan yağmur suları pırıl pırıl olurdu. Ne hikmet bilmiyorum, bu şiiriniz bana o manzarayı yaşattı. Teşekkürler sayın SOYUDURU. Saygılarımla.
Müptelası hayalinin düşlerim, Üşütmüyor sensizlikten kışlarım, Tepe taklak sensiz bütün işlerim, Bundan sonra ağlayacak gözlerim. *********************************************** her kuralı ve güzelliği barındıran şiirinizden haz duyduk..iyi ki varsınız.***************
Canım dedim yüreğine kuruldum, Kâr etmiyor kara göze sözlerim, Peşin sıra geze geze yoruldum, Bundan sonra ağlayacak gözlerim.
Boş hayale, boş ümide sarıldım, Göstermedin cemalini, darıldım, Selam saldım, almamışsın, kırıldım, Bundan sonra ağlayacak gözlerim. ---------------------- Muheteşem di efendim. Tekrar tekrar okudum. Yüreğinize sağlık Sevgiler
Sevdalanıp sular gibi dolmadın, Hayalini düşlerime salmadın, Bir gün olsun yüreğimde kalmadın, Bundan sonra ağlayacak gözlerim ============================== Gözlerin ağlaması inşallah Satırlarda kalır Üstadım.. Çok güzeldi .Yüreğine sağlık...
Gülşen olur viraneler, istersen, Emrin olur, ne söylesen, ne desen, Benim gibi sevdalara yanma sen, Bundan sonra ağlayacak gözlerim. ah dost ahh yine gönül deryasından eşsiz incilerle süslemişsin yüreğine yüreğüne yüreğindeki deryaya sağlık gönül denizin bu incileri hep sayfaların kıyısına vursun dost MÜKEMMELDİ
Sevdalanıp sular gibi dolmadın, Hayalini düşlerime salmadın, Bir gün olsun yüreğimde kalmadın, Bundan sonra ağlayacak gözlerim. GÜZELDİ..YÜREĞE VEDE EMEĞE SAĞLIK
<<< Canım dedim yüreğine kuruldum, Kâr etmiyor kara göze sözlerim, Peşin sıra geze geze yoruldum, Bundan sonra ağlayacak gözlerim. *** -Öyle oluyor maalesef demek geldi icimden... ;-)) -Sen söyle sen dinle misali oluyor bazi bazi ama ask yinede susarmi? Hayir susmaz ve susmamali... -Hani insan istemedigi bir is olursa genelde yorgunluk duyar cabuk bikarya ama nedense arzu edilen bir konuda/iste yorgunluk nedir bilmez... -ve ... ardindan aglamaktan baska cözüm üretemez cünkü 'asik' acizdir ve akil firar etmis durumdadir... ;-))
-Cok manali bir siir okudum kaleminden Ümit, kutlarim seni...
Satırda mürekkep damlalar akarım
Gören gözlere hatıralarda yakarım
Bir dost gönle kalem haliyle bakarım
Selam ve saygıyla kalınız.