(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* Muntazır El Zeydi * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* Muntazır El Zeydi * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU YIL MUTLU-UMUTLU ; SAYFANIZ BEREKETLİ, İLHAMINIZ MAVİLİK , YORUMLAR ALKIŞ OLSUN... "HECEYE GÖNÜL VEREN" YARIŞMAYA DAVETLİ ! BU AY "AYIN HECESİ" : TEMASI DA "K I Ş" OLSUN .
Bush vedalaşmaya gelmişmiş... Boynuna sarılıp öpecek bir yerli halk mı umuyordu da gelmiş..! Bir insan nasıl olur da dünyanın en korkunç vahşetine boğduğu halkın huzuruna çıkıp vedalaşma töreni yapar? Şaşılacak şey aslında ama, özne Bush olunca şaşmıyacağız demektir. Oradaki bütün gazetecilerin aynı şeyi yapmamalarına şaşmak doğru olur. Böyle çarpıcı bir olayı bize düşündüren şaire teşekkürler.
Muntazır hey kahramanlar destanı Öyle şah damar ki; Kükrer imanı Tarihi unutup gem vuranları Tam anlından vurdu, fırlayıp o el...
Ömür boyu destan oldun Muntazır. Unutulmaz bu tarih, sürer bin asır Kahramanlar kitabına sen yazdır, Süremesin kafirden gelecek o el...
geç de olsa uyanmak elbetteki güzel...keşke tüm islam alemi bir uyansa... eller bu ihtişamlı uyanışı yazsa keşke.... gerek içerik, gerek seziş, gerekse söyleyiş olarak mükemmel bir şiirdi....
Amerikan işgali başladığı günlerde Saddam heykellerini naylon terliklerle dövmeye çalışan ve amerikalı askerleri alkışlayanlara işte Irak halkı(!) diyerek seslenenler aslında o insanların Irak halkının bir parçası olmadığını ve bölücü-işbirlikçiler olduklarını göremediler... Şimdi biri var...Hem de tüm dünyanın hayretle izlediği biri.Cesareti ile tüm dilleri susturan ve ''bravo !!!!'' nidalarının yükselmesine sebep olan biri...Daha ilk gün gibi kulağımda siren sesleri.Yaralı taşıyan ambulanslardan yükselen çığlıklar...Ayakkabı hafifletti mi bu durumu? Asla... Fakat yürekliydi... Hem de çok...
Şiir için tebrik ederim sizi.Siz de en az al-Zaidi kadar iyi bir iş yaptınız...
Gerçekten hepimize ders verecek kadar özle bir andı o anlar ve hepimizi kilitledi ekran başına. Keşke gelse idi de kafasına belki aklı gelirdi başına o BUSH denen adamın.
Ama sanırım o kişilkte birinin yüzüne tükürdüğünüzde yağmur yağıyor sanıp elinin tersi ile silerdi galiba.
Güncel ve bir o kadar da ses getiren bir konuyu taşımız ve bzilere de okuma fırsatu vermiş olamınızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.
yüreğine sağlık...
Ömür boyu destan oldun Muntazır.
Unutulmaz bu tarih, sürer bin asır
Kahramanlar kitabına sen yazdır,
Süremesin kafirden gelecek o el...
* Kibar HASAN *........16/12/08