FOTOĞRAFTAKİ GÖRÜNTÜ BENİM; YER BURÇ KOYU BATIK KENT KEKOVA(TARİH 23 MAYIS 2008) MÜŞTERİM NİDAL SWAİDAN (ÜRDÜN) TARAFINDAN ÇEKİLİP E -MAİL İLE GÖNDERİLMİŞTİR.
Tekneye biner binmez can geldi ruhuma; sular o kadar sakin sessiz bakire bir kız kadar güzeldi yapayalnız ve kimsesiz sandalların çoğu çekilmiş karaya yunuslar yoktu, terkedilmiş sanki meçhûl bir sonsuza Akdeniz...
Güneşi çiftledim bu gün; mavi gözleriyle pırıl pırıl ayna tutuyordu güneşe sular hangisine bakayım suya mı, göğe mi salıversem sevincini yüreğimin bilmemki güneşe değer mi?
Ürperten cildinde suların güneş bana baktı, ben ona ben ona göz kırptım, o bana özlemişim, hem de nasıl atılmak istiyordum serin serin bir an evvel sevinçle suda güneşin kollarına...
Yanımdaki sarışın bayan müşteri baygın düştü güverteye limon gibi açılıp saçıldı göbeği uzandı bordoya sere serpe savruldu sarı saçları darmadağın bir o kadar sevimli tonton pantolonu siyah, çizmeleri sansarî yumuşacık tüylü, ponpon ponpon ...
Hey Akdeniz; eskilerini bırak yeni sevdalara bak yüreğim yalıçapkını kadar renkli sular başlıbaşına bir âlem, bir âhenkti gün bugün gönlüm çift güneşe denkti...
Yara yara denizi yol alıyor teknemiz hışır hışır, foşur foşur baloncuklar serilirken köpüklü suya suyunun, rüzgarının güneşinin yüzünden bunca sevda çekmemiz hiç şüphen olmasın bundan olmasın Akdeniz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİFT GÜNEŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİFT GÜNEŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hey Akdeniz; eskilerini bırak yeni sevdalara bak yüreğim yalıçapkını kadar renkli sular başlıbaşına bir âlem, bir âhenkti gün bu gün çift güneşe denkti...
İyi tatiller hocam .Biz yazı bekleyeceğiz mecburen kutluyorum şiirinizi ,saygılar
Hey Akdeniz; eskilerini bırak yeni sevdalara bak yüreğim yalıçapkını kadar renkli sular başlıbaşına bir âlem, bir âhenkti gün bu gün çift güneşe denkti...
güzel bir şiir meydana gelmiş tebrikler değerli gönül dostu selamlarımla
Güneşi çiftledim bu gün; mavi gözleriyle pırıl pırıl ayna tutuyordu güneşe sular hangisine bakayım suya mı, göğe mi salıversem sevincini yüreğimin bilmem ki güneşe değer mi?
süper bir şiir
bazen sudaki güneş yakıyor bazen gökteki ama en güzeli şiirdeki
Anılar dize dize dökülmüş ama (benim fikrim) keşke anı olarak düz yazı içeriğinde yazsaydınız Batık Kenti hem anlatmış olurdunuz hem de geçirdiğiniz güzel günlerle süslerdiniz.
Kısmet olursa başka bir sefer o tarzı da denerim.Mavi Yolculukta Sürpriz Düğün adlı bir yazım var yayınlanmış(Rehberant Dergisi) belki onu yazarım.Kekova anılarım bitmez benim...Bir de Pamukkale . En çok da Kapadokya; peribacaları...Saygılar Selma hanım.
Aman üstadım kontrolu elden bırakmamak lazım. Eee oldu olacak bir Türkiye gezi rehberi hazırlayın artık. Artık nereleri gezsem aklıma Usta gelecek. Yaşa çok be Usta!
eskilerini bırak
yeni sevdalara bak
yüreğim yalıçapkını kadar renkli
sular başlıbaşına bir âlem, bir âhenkti
gün bu gün çift güneşe denkti...
İyi tatiller hocam .Biz yazı bekleyeceğiz mecburen
kutluyorum şiirinizi ,saygılar