(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet böyle daha iyi de çok özür dilerim..yorum yazarken ne oldu anlayamaım birden görüntü kayboldu bir baktım beş- on tane yorum birden gitmiş..sanırım bilgisayarımdan kaynaklanan bir teknik hatadan oldu..çok özür dilerim sizden,dostlardan ve de yönetimden..tekrar yürekten kutlarım güzel şiirinizi...sevgile kalın...
güzel bir şiir şiir kutlarım...ancak yazının rengini değiştirseniz daha net okunur sanıyorum..ayrıca Edeiyat Defteri için yazdığım şiirim için yaptığınız o güzel yoruma da çok teşekkür ederim...hoşgeldiniz...sevgiyle kalın...
evet ben bu yorumu düzenlerken zaten siz de yazının rengini değiştirmişsiniz..resmi de kaldırmışsınız ama inanın böyle daha net ve güzel oldu..ama isterseniz başka bir resim de ekleyebilirsiniz...teşekkürler...
oktayzerrin tarafından 3/9/2007 4:17:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
oktayzerrin tarafından 3/9/2007 4:17:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
eeeeeeee kimin toprağı...............