0
Yorum
1
Beğeni
0,0
Puan
22
Okunma
Çocukluğum incir ağacına takıldı
Düştüm
Korkunçtu
Büyümenin vermiş olduğu acıydı bu
Kimselere yaramı sar demedim
Diyemedim
Bir aşka tutuldum ki sorma
Düştüğümde bana en çok gülen
En güzel gülen kıza
İyi ki düşmüşüm dedirten cinsten
Bu neyin cezası anlamadım
O elmaya ağzım bile değmedi
Neden bu acı, ayrılık ve keder
Yoksa başka bir meyve mi yedim ben?
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.