0
Yorum
6
Beğeni
5,0
Puan
50
Okunma
Artistik özgüven patlamalı gibi bir şiir olsa da özünde sadece ilahi kanallara ilahi adalete sonuna kadar güvenen bir tevekkül vardır.
Gözlerinde hayalim olur;kulaklarında sesim
Sanki gitmemiş gibi yanı başında nefesim
Söyle, yalanlarla avuttun kendini kaç mevsim
"Allah’ım ben ne yaptım" diye ağlarsın..
Rüzgara yalvarırsın alıp getirse kokusunu
Hissedince en derinden içindeki yokluğumu
Dolduramaz inan kimse kalbindeki boşluğu
"Allah’ım ben ne yaptım "diye ağlarsın...
Benden başkasını düşünemez olur beynin
"Seni tanımıyorum" derken değişir fikrin
Şu garip adım olur her an dilinde zikrin
"Allah’ım ben ne yaptım "diye ağlarsın...
CANAN KOCATÜRK
5.0
100% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.