0
Yorum
2
Beğeni
0,0
Puan
27
Okunma
Sordum;
“Kimdir düşü gören?”
Sessizlik cevap verdi:
“Rüyayı gören de düş,
Rüyada görülen de.”
Sonra aynaya baktım;
Yüzüm, benden önce sustu.
Anladım ki arayan da bendim,
Aranan da.
Bir kapı açıldı içimde,
Ne eşiği vardı ne duvarı.
Uyandım sandığım her an,
Bir başka uykunun sabahı.
Ve son kez sordum:
“Gerçek hangisi?”
Sessizlik gülümsedi:
“Düş bittiğinde kalan da sensin,
Düşü kuran da.”
Yiğit Metin Sevindik Şiirleri
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.