(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"Ne mutlu bana ki kalbimin kenar mahallesinden geçen o duyguyu sizinkine ulaştırabilmişim evet, artık o eski sokaklar da o büyük sevdalar da biraz uzak geçmişte kaldı gibi ama inanıyorum ki bir yerlerde hâlã bir kaldırım taşının üstünde ya da bir akşam vaktinde o sahici duyguları saklayanlar var güzel tebrikleriniz ve sevginiz için yürekten teşekkürler.. saygılarımla.."
"Ne mutlu bana ki kalbimin kenar mahallesinden geçen o duyguyu sizinkine ulaştırabilmişim evet, artık o eski sokaklar da o büyük sevdalar da biraz uzak geçmişte kaldı gibi ama inanıyorum ki bir yerlerde hâlã bir kaldırım taşının üstünde ya da bir akşam vaktinde o sahici duyguları saklayanlar var güzel tebrikleriniz ve sevginiz için yürekten teşekkürler.. saygılarımla.."
Tat ve demini almış, güzel bir şiir Biz de okuyor, kutluyor ve alkışlıyoruz yürekten, yalansız ve riyasız Gönlüne, ömrüne bereket Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Zamansız bir özlemi, şehrin o yorgun ama bir o kadar da samimi atmosferiyle harmanlayıp mısralara dökmüşsünüz. Minibüs telaşından kaldırım taşı sükunetine uzanan bu "vurulma" arzusu, aşkın hem sıradan hem de hayatın tam orta yerinde aranan o eşsiz yanını çok güzel yansıtıyor. Tebrik ederim, yüreğinize kaleminize sağlık. Selam ve saygılarımla üstad..
"Şiirin o telaşlı ve bir o kadar da sakin ruhunu o kadar güzel özetlemişsiniz ki, yorumunuz dizelerin kendisinden daha derin bir anlam kazanmış aşkı hayatın tam da o orta yerinde, o samimi yorgunlukta arama çabamı bu kadar naif fark etmeniz beni çok mutlu etti teşekkür ederim beğenen yüreğinize sağlık saygılarımla..."
"Şiirin o telaşlı ve bir o kadar da sakin ruhunu o kadar güzel özetlemişsiniz ki, yorumunuz dizelerin kendisinden daha derin bir anlam kazanmış aşkı hayatın tam da o orta yerinde, o samimi yorgunlukta arama çabamı bu kadar naif fark etmeniz beni çok mutlu etti teşekkür ederim beğenen yüreğinize sağlık saygılarımla..."
"Şiirime kendi zarif şiirinizle dokunmuşsunuz, ne mutlu bana eskimeyen sevdalara' selam olsun... bu derin ve kıymetli yorumunuz için yürekten teşekkür ederim eksik olmayın." saygılarımla.."
"Şiirime kendi zarif şiirinizle dokunmuşsunuz, ne mutlu bana eskimeyen sevdalara' selam olsun... bu derin ve kıymetli yorumunuz için yürekten teşekkür ederim eksik olmayın." saygılarımla.."
Eski zaman sevdaları... Bir şarkı getirdi aklıma şiiriniz "Veda makamı "diye. Veda etmemiş oysa ki şiiriniz... Yüreğinize sağlık hocam. Gönül sözünüz daim olsun. Selam ve saygılarımla 💐
"Ne zarif, ne derin bir benzetme... veda makamı' ruhu en derinden sarsan, o eski ve hakiki sevdaların şarkısıdır. haklısınız, bu dizeler bir veda değil, aslında hiç yaşanamamış o eski zaman sevdalarına bir çağrı, bir saygı duruşuydu şiirime bu güzel nağmeyi kattığınız, o ince ruhunuzla dokunduğunuz için yürekten teşekkür ederim gönül sözünüz güzel temennileriniz eksik olmasın saygılarımla... 💐"
"Ne zarif, ne derin bir benzetme... veda makamı' ruhu en derinden sarsan, o eski ve hakiki sevdaların şarkısıdır. haklısınız, bu dizeler bir veda değil, aslında hiç yaşanamamış o eski zaman sevdalarına bir çağrı, bir saygı duruşuydu şiirime bu güzel nağmeyi kattığınız, o ince ruhunuzla dokunduğunuz için yürekten teşekkür ederim gönül sözünüz güzel temennileriniz eksik olmasın saygılarımla... 💐"
"Dizelerimin sizde güzel bir karşılık bulmasına çok mutlu oldum vakit ayırıp okuduğunuz ve bu zarif tebriği bıraktığınız için yürekten teşekkürler. saygılarımla.."
"Dizelerimin sizde güzel bir karşılık bulmasına çok mutlu oldum vakit ayırıp okuduğunuz ve bu zarif tebriği bıraktığınız için yürekten teşekkürler. saygılarımla.."
"Çok teşekkür ederim bu güzel ve içten dilekleriniz için eksik olmayın kalbimizden dökülenlerin sizlerin güzel yüreğinde karşılık bulması en büyük ilham kaynağım eksik olmayın, selam ve saygılarımla.."
"Çok teşekkür ederim bu güzel ve içten dilekleriniz için eksik olmayın kalbimizden dökülenlerin sizlerin güzel yüreğinde karşılık bulması en büyük ilham kaynağım eksik olmayın, selam ve saygılarımla.."
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.
Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Ne paylaşacaksınız?
Şiir, yazı, kitap ya da ileti için hızlıca ilgili alana geçin.