2
Yorum
2
Beğeni
5,0
Puan
37
Okunma
HOŞ GELDİN
Elveda demek yüreğime zor gelse de, elveda
Senden bana armağan kalan
Darmadağın düş kırıklıklarımı
Toplayıp dipsiz bir kuyuya gömdüm.
Ardından seslendim:
"Bir daha uğrama rüyalarıma."
Oysa düşlerim vardı,
Güneşli günler göreceğiz diye.
Minik bir serçenin kanat çırpınışları gibi
Çarpıyordu yüreğim.
Ağaçtan düşmüştüm;
Yaralarım senden kalmaydı.
Beni benden eden senden kalan
Hatıralar sıkarken sol yanımı
Sana bakan o ela gözlerim
Kızarmış, yaşlar içindeyken
Ellerimden tutup beni yerden kaldıranımdın.
İlk görüşte aklıma düştü güzelliğin;
Kara bulutları üzerimden dağıtan,
Geceme sabah olan.
Yeni bir yolculuk başlıyor sol yanımda.
Selvi boylu, körpe bir fidan
Yüreğimde filizlendi.
Güneş gülüşlü,
Mis kokulu,
Beyaz kalpli yar...
Tatlı bir melodi gibi
Billur bir sesi var.
Gördüğüm ilk anda
Bir hoş oldu yüreğim.
Gözlerine bakınca
Şiirlerim dile gelir.
Hanımeli gibi üzerime sindi kokun.
Yağmurdan sonra gökkuşağımsın.
Ruhuma toprak kokusunu hatırlatan
Sevdiğim,
Yıkık dökük virane yüreğime hoş geldin.
Bedenime bahardan bir cemre düşürdün,
Kurumuş gönlümün damarlarına
Nefes oldun.
Hoş geldin sevdiğim, evime hoş geldin.
Eyyüp Balta
5.0
100% (3)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.