1
Yorum
6
Beğeni
5,0
Puan
40
Okunma
Yanımda sen olsaydın.
Beni neden yok saydın.
Gün saydım, ay saydım.
Yalanmış, bana gelirsin sandım.
Yerim olmadı, yerin dolmadı.
Aşk iki kişilikmiş, tek hiç olmadı.
Yalnız bıraktın, yarınsız bıraktın,
Bana bu yaptığın hiç olmadı.
Hiç olmazsa bari,
Geceleri gel düşüme,
Ama sakın yanımda üşüme.
Çünkü ben çok üşüyorum,
Ve hep seni düşünüyorum.
Yolcu yolunda gerek yar,
Sen sağ ben selamet.
Büyük bir felaketin,
Başlangıcıdır bu alamet.
Yusuf Bitim
5.0
100% (3)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.