Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Hüseyin ışık76
Hüseyin ışık76

Ondandır!!

Yorum

Ondandır!!

( 1 kişi )

1

Yorum

5

Beğeni

5,0

Puan

27

Okunma

Ondandır!!

ondandır bahara hasret yanım..
ondandır dört duvar arası sınırsız düşlerim..
demir kapıları kanatır tırnaklarım..
ondandır rezil rüsva döngüde dönmeyişim..

bir arsız girdapta yanar körpe düşlerim...
kahpe bir yalanda bir başka yanım..
gök kubbeyi çatlayır haklı isyanım..
sabır taşına yazılır bir yanım..

öyle müşkül ki gülmede sakallarım..
öyle utangaç ki hayallerim..
umudun boy verdiği bir akşamdayım..
ondandır yanar canım..

bir Arasa döner başım..bir ağrıya mağrur..
cehennem kavurur yüreğim..
haaa.. desen dizginini koparacak bir yanım...

sarı mıydı karamıydı al güllerin sabi yanı..
yadımda bir ince sızı..
döver sol goğsümün mahrem yanını..
ondandır susar bir yanım..
ondandır döner diğer yanım..

gel..
ömrümün hazanında gel..
elinde kızıl bir bayrakçasına güllerle..
gel..
muştularcasına yarını..
ondandır özleminin kudurması..
ondandır kaşlarimin selama durması..

elbette can parem..
elbette..
güneş yırtar karanlığın perdesini..
bir bakmışsın baş ucunda vuslatın..
ondandır oynaşmalarım saatle..
ondandır uykusuzluğum..

Tavşan koşusunda yüreğim..
sırtımı döver heyacanım..
bir al gülün golgesinde..
bir umudun nefesinde...
Ondandır bunca yoğunluğum..
işte can parem..
merak etme..
ondandır durgunluğum..

Hüseyin ışık...

.

Paylaş:
5 Beğeni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (1)

5.0

100% (1)

Ondandır!! Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Ondandır!! şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ondandır!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
nejat hoca
nejat hoca, @nejathoca
23.6.2026 08:57:26
5 puan verdi
Şiiriniz “Ondandır!!” derin bir iç hesaplaşmayı ve özlemi güçlü imgelerle dile getiriyor. 🌹 Duyguların yoğunluğunu, sabır taşına yazılmış yanınızla ve gök kubbeyi çatlatan isyanınızla çok etkili bir şekilde aktarmışsınız. Hayallerin utangaçlığı ile özlemin kudurması arasındaki geçişler, şiire ayrı bir ahenk katıyor. Özellikle “güneş yırtar karanlığın perdesini” dizesi umut dolu bir doruk noktası olmuş.

Tebrik ederim, yüreğinizden dökülen bu dizeler okuyana derin bir yankı bırakıyor.
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL