1
Yorum
10
Beğeni
5,0
Puan
63
Okunma
Son rüyamdı, gerçeğe en yakın sığınak,
Gözlerimi yordum, şafağın hükmü geciksin diye.
Bir "gitme" fısıltısıydı gözlerindeki o bakış,
Oysa misafirdin, vaktin dardı, biliyordum.
Şimdi bir başımayım, payıma düşen o derin sızıyla...
Ben, o hicranın tam ortasından;
İçinde adımlarımın olmadığı o yabancı sevgine,
Hasretle bir selam ederim.
5.0
100% (4)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.