(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELDİ...YIKTI...GİTTİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELDİ...YIKTI...GİTTİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın şair sözlerin bittiği yerde şiirler konuşur. Mevsim yağmurları gibi geldi geçti Yüreğimi deldi geçti Yakıp kül etti,bu ölümsüz aşkımı Geldi yok etti gitti ..............Saygılarımla
Ahhhh Canımcım ahhh.... Nisan yağmuru gibi gelir geçer sanmıştım ve bir rüzgardır gelir geçer sanmıştım demek gerekiyor şarkılarla buna değil mi? Olsun, geçip gitmesi bile güzel hiç gelmemesinden. O yangının külü daha ne alevler alır bir üfürtü ile :)) Esip, yıkıp, akıp geçse bile serinliği yeter canlara diyelim ve tatlıya bağlıyalım işleri :)) Kutluyorum ve sevgilerimle kocaman öpüyorum bu cesur yüreği.
Bu ne samimi bir ifadeydi Semra ? Yürek ezgisi bir izah , gönül olgunluğunun zirvesiydi bu. Güzel yüreğine sevgilerimi ve selamlarımı bırakıyorum. Hep ol emi.
Elin elime değdi Gözün gözüme Bakışların delici Aklımı aldı gitti
Ne tatlı gülüşün vardı Ne şairane sözlerin Ya telefondaki sesin Sonunda hepsi hüzün
Oyunmu sandın, masalmı, Aşkı , sevgiyi..
Nisan yağmuru gibi Geldi...yıktı...gitti..
aski sevgiyi oyunmu sandin nisan yagmurlar gibi geldin gittin yiktin .ask sevgi yureklere girince bazen istemesekde acilari yasiyoruz sevgiden husrana ugrayan yuregin derinliklerinde yara alan asklar kaliyor yara olarak. yuregine saglik .harika bir siirdi okyanuslardan yuuregine demet demet sevgiler gonderdim.dilerim hic bir zaman yureginde aci husran yasamazsin.hep sevgi dolu yuregin karsiligini alirsin.
aşk bazan nisan yağmuru olur, gelir... yıkar... gider... kımı zaman ağustos güneşidir, gelir... yakar... gider... bazende şubat ayazı gibidir, gelir...donar... gider... lodos olur ilk yıllarda aşk, gelir... herşeyi karıştırıp...gider... bendende bukadar yeter
yüreğinize sağlık...
bursa_lı tarafından 12/10/2008 5:07:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sonunda hepsi hüzün
Oyunmu sandın, masalmı,
Aşkı , sevgiyi..
Nisan yağmuru gibi
Geldi...yıktı...gitti..
GELDİ YIKTI GİTTİ
GÜZEL YÜREKLİ ARKADAŞIM YASEMIN KENDINI OKUDU BU GÜZEL MISRALARDA
KIRMIZI GONCA GÜLLER BIRAKTIM SAYFANA, SAYFANDA BÜYÜYÜP AÇSINLAR
SEVGİLER.........