(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNAHSIZMI BU DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNAHSIZMI BU DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dost o kadar incesin ki, aslından siteden kaldırmayı düşündüğüm ama kaldırmayı başaramadığım karalamalar diyorum ben bu yazdıklarıma...her işin bir acemiliği vardır:) selam olsun yüreğine...
şiirler sensiz yetim... şiirler sensiz öksüz...sen mazlum şairlerin ilhamısın...selam olsun sana ve senin aşk dolu yüreğine...ve senin aşk kokan sevda kokan şiirine..sen leyla ol tüm göçmen kuşlarıda mecnun olsun...yetmiyorsa bataklık kuşlarıda ferhat olsun...eğer tüm bunlar yetmiyorsa aslanlar çakallara yem olsun...................... sevgi ve saygılarımla.............
Haklısın Semoşcuğum; Sevmek günah sa eğer, bin kere yanmaya razıyım cehenneminde :))) Bırak günahkar olalım yalan dünyada aşkımızla canım. ebru gündeş'in ölümsüz aşklar var da ölmeyen aşık var mı şarkısını hatırladım şimdi ve ilk programında bunu senin için isteyeceğim hocamızdan radyomuzda canım. sevgilerimle kokulu kokulu öpücüklerimle.
CANIM BENİM YORUMUN İÇİN BİNLERCE TEŞEKKÜRLER..AMA SENİN EBRU GÜNDEŞ TEN İSTEDİĞİN ŞARKI ARADA KAYNADI GİTTİ BE GÜLÜM..BU GECE ÖLÜCEM GÜLMEKTEN...İYİ Kİ VARSIN BE GÖNÜLÜM..YÜREĞİNE SAĞLIK..YÜREĞİMDEN KUCAK DOLUSU SEVGİLER..
Evet şairim günahsız hiç kimseler yaşamadı ki varsın bizlerde günahımızla yaşayalım ama mutlu olalım ve o günahın adı sevmek olsun sevelim/sevilelim sonunda nasılsa ölüm var sevmeden gitmeyelim.Kalemine bin sağlık
Aşk şarabı tatlıdır, elbet sen de içersin Yanar kalbinde ateş, o gün derde düşersin, Verme sakın gönlünü, sevip te sevilmezsen Kalbe ektiğin sevda, hüzün olur biçersin...
sairim siiriniz cok guzel yureginize saglik cok guzel bir siir olmus yureginizdeki sevginin ince anlatimi ama sevdigimiz kisi kiymetini bilmediginde insan caresiz kalabiliyor ve isyani yureginde duyuyor okyanuslardan sevgiler guzel yureginize harika bir siir .
ama sevmek suç degilki şarim. neden dersen , insanın elindemi sevmek yada sevmemek, herhangi bir güç. kanun yasa engelleyebilirmi yada emredebilirmi sevmeyi yada sevmemeyi. wengelleyemez gönül bu istedimi sever ve hatta o gönülün sahibi de engel olamaz sevmeyi. siz ne dersiniz acaba
Yazdığım karalamaya yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim..:)) Tabi ki sevmek suç değil gönlümüze söz geçirmemizde mümkün değil..Lakin öyle sevgiler vardır ki sevginizi hak etmeyenin yanında kendinizi suçlu hissetmenizden başka hiç bir anlam ifade etmiyor.. SEVGİLER HAK EDENİN OLSUN DİLEKLERİMLE DOSTÇA SEVGİYLE KALIN..