0
Yorum
3
Beğeni
0,0
Puan
47
Okunma

BABAM
Kaç mevsim, seneler geçti
bilmiyorum yokluğunu.
aklıma her düştükçe,
özlemin aynı kalıyor.
bazı sesler hafızamda,
dün gibi
hiç yaşlanmadı ki?
insan duruşunda, verdiği sözde
saklarmış kendini.
öfkelensem de, yorulsam da,
"insan kal" diyen sesin
omuzumda ya,
bize bıraktığın,en büyük mirastı
babam.
sesini duymayı çok özledim.
Aksaray/21 Haziran 2026
GÖKMEN YILMAZ ERDEM
Sevgiyle Kalın. 👋🌹
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.