(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fahişe... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fahişe... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nedir benden farkın senin? ve bitmez derdin? anlat bana
-çok basit canım para girince araya ne duygu kalır ne de haya
bir günde borçlanıp köle oluyorsun dünyaya ayağında zincirlerin olmasada
Evet Güldane kimse isteyerek bu yola girmek istemez, bazıları güçsüzlüklerinden bu yola düşer, bazıları da ekonomik yönden ama her ikisi de kadının güçsüzlüğünden kaynaklanan bir durumdur ve çok acıdır...Yine cesur ve güzel kalemine teşekkür ediyorum böyle güzel şiirler meydana getirdiğin için sevgilerimle Güldane...
Kadınlarımız çeker çilenin en büyüğünü...Hayat onları kimbilir nasıl sürüklemiştir bu durumlara?Etrafımızdakilerin çoğu bunu niye düşünsün ki?Onların görevi tam anlının ortasına damgayı basmak olmuş.Zevk uğruna yerden yere saçından tutup sürükleyen olmuş.Zorbalık olmuş, hiçe saymak...Ama hayat kadını herşeyi çeker olmuş.Onlar mal olmuş biz de sadece bakmaya çalışan. Kutlarım ablacım.Emeğine sağlık. Sevgilerimle; Yazgülü Tunar "balanan Kent Şairleri"
bir günde borçlanıp köle oluyorsun dünyaya ayağında zincirlerin olmasada
Bence kadını araç gören erkekler o fahişe denilenlerin kölesi. Ve o kadar köle olmasa, kim bakar fahişelerin yüzüne. Bir fahişenin kim bilir kaç kölesi vardır?
Çok güzeldi...Yürekten tebrik eder, sevgiler saygılar sunarım
Sevgili güldane, Yine çok yalın bir anlatımla ses getiren bir şiir.Şiir ki feryat gibi tokat gibi.Kimileri demiş ki ;fahişelik kadınlığa ait değil.Çok haklılarda.Öncelikle birinin etinden faydalanarak nemalanan kişilerdir gerçek fahişe,ki bunlaarın çoğu erkek.Çok türlü fahişelik var yaşamda fakat güldanenin anlattığı bilipte görmediğimiz görmekten çekindiğimiz ve bizlerin de ihmallerinden tepkisizliğimizden kaynaklanan fahişelik.Yaz ve vur yüzlere gerçekleri güldane.Daha çok şeyler yazılabilir şiire ve daha çok şiirler bekliyoruz senden bizim çekinip yazamadığımız konulardan.Sevgilerimle çok.
Fahişenin adı var, kadının adı yok Ya yaşam Fahişenin yanında yol alırken adı ne oluyor merâk ediyorum...:) Tebrikler güldanemmmmm, muhteşemdi...sevgilerimle can...maviler yüreğine...
Önemli insanlik yaralarindan birisi, keske hic kimse buna mecbur olmasa. Asil fahiseler buna mecbur edenlerdir. Yüreginize saglik, cok irdelenmesi gereken bir konu. Bir de gercekten mecbur olmak varmidir böyle bir rezalete, o da var. Sevgi ve saygilar...
Güldane kardeşim yine sosyal bir yaraya şapadak parmağı basmışsın. İyi etmişsin, ayağında zincirler olmasa da kölesin çünkü para sıcaklığı haya bırakmıyor, güzel yüreğine selam olsun, sevgim ve saygımla. Hep ol emi.
toplumun yaralarına neşter vurmuş dizeler...kanarda kanar bu yaralar.. .kanatır da duyarlı yürekleri düşündürürken... sevgim saygım tebriklerimle değerli şair dost...
Bazen para.bazen kader.Aslında ayıran ince ve görünmez çizgi.. Ne fahişeler vardır namuslu, Ne namuslular vardır fahişa.İşte hayat.....Güzel anlatım. Kutluyorum..Saygılar
biliyor musun böyle senin gibi güzel yürekli ve duyarlı kişileri görünce çok mutlu oluyorum...tut ki sarıldım boynuna...tut ki bir öpücük kondurdum yanağına...bu şiirini de okuduktan sonra...ayrılmam artık sayfandan...şiirine gelince kanayan diğer yaramız...kimi parasızlıktan düştü o yola...kimi çaresizlikten...kimi kandırıldı düşürüldü o tuzağa...bıçak zoruyla silah zoruyla...dövülerek...sövülerek...hırpalanarak...itilip kakılarak...bir damga vuruldu ki her yerine ne yıkanmakla geçer ne de kat kat giyinip örtünmekle...çok çoooook güzeldi şiirin bitanem...yazan yüreğine sonsuz sevgilerimle...
Konu hassas yazacaklarım yıkılmamış tabuları önüme dizebiilir buda bu güzel çalışmaya gölge düşürür sadece şunu söyleyebilirim..insan yüreği arıyorum..
nedir benden farkın senin? ve bitmez derdin? anlat bana
-çok basit canım para girince araya ne duygu kalır ne de haya
bir günde borçlanıp köle oluyorsun dünyaya ayağında zincirlerin olmasada
Yüreğinize sağlık,güzel bir anlatım acı gerçekler,kimisi para için,kimisi zevk için,onur mu ayaklar altında,ar perdesi yırtılmış,haya uzaklaşmış,kaleminiz daim olsun...
Fahişelik yapanlara değil de ,fahişe gibi yaşayanlara gitsin dizeler... çok basit canım para girince araya ne duygu kalır ne de haya Duygusuz ve hayasız olanlar asıl kimlerdir ki... Bu oyun tek kişiyle oynanmıyor... Zincirlenmiş yüreklere de söz yetmiyor zaten.... Selamlar....
çok basit canım para girince araya ne duygu kalır ne de haya ============= Beden işçileri..Suç kimim? Sosyal adeleti getirmeyen ve toplum arasında namuslu geçinip gizli yerlerde kadın avciliğina çıkıp dolarları saçarken namus kavramı kalkar eğlence başlar.sabah yine dindar namuslu beyefendi.. Toplum böyle iki yüzlü olduğu müddetçe bu böyle gidecektir . tebrikler arkadaş. Yüreğine sağlık..
iŞE BAK İŞE iŞ DİYE GİRİP ÇIKIYORSUN HERKESİN DİLİNDE FAHİŞE ! OLACAK İŞ Mİ BU DAMGALANMIŞ SENETLER BAS İMZAYI ALNINDA KAŞE ! .............................................çok mükemmel.KUTLARIM selam saygı ve sevgimle.
.... sonra da biz toplum olarak çok meraklıyız koluna veya alnının tam ortasına kocaman bir etiket artık istese de kımıldayamaz kafesinden o her yerdedir kamu hizmeti gibi
Sevgilerimle arkadaşım çok çok enfes bir şiirdi kutlarım duyarlı kalemini
şöyle konuşalım
kadın kadına
nedir benden farkın senin?
ve bitmez derdin?
anlat bana
-çok basit canım
para girince araya
ne duygu kalır
ne de haya
bir günde borçlanıp
köle oluyorsun dünyaya
ayağında zincirlerin
olmasada
YİNE MÜTHİŞ BİR ŞİİR.. KUTLARIM..