-Başlıksız-
Daracık kotlarla,meydanda mahrem yerler bile.
Caiz değil Ey Müslüman,bilmiyormusun söyle? Sen kimsin?Ne kadar ki benzerliğin ceddinle? Kimlere özendin de geldin bu hâle? Görünüşünde hiç fark var mı gayr-i müslim ile? Giydikleriniz aynı siyoınist İsraille. |
Biz yıllardır insanımızın kılı, tüyü, saçı, sakalı , türbanı, donu, görünen, görünmeyen yerleri ile uğraşırken milletler aya çıktı , tepeden bakıyor bize. "Türban gericiliktir." diyenden ne farkınız var "Daracık kotlarla,meydanda mahrem yerler bile.
Caiz değil Ey Müslüman,bilmiyormusun söyle? " derken .Bıkmadınız mı insaların dışını dişlemekten ...Osmanlı ,don değiştirdiği için yıkılmadı emin olun .
Adı geçen Müslüman alemi de , Filistin topraklarını İngiliz'e (dolayısıyla İsrail'e ) satan Araplar olsa gerek.Arapların dostluğunu (!) çok gördük . Bugün iktidar laik Türkiyede kendini din temsilcisi sayıyor .Davos'un kaplanı , kaçyüz milyar dolarlık silah ihalesini verdi İsrail'e haberiniz var mı ; Onlar da kazandıkları paralarla şeker alacaklar ve Konya bozkırında eğittiğimiz Musevî pilotların kullandığı uçaklardan Filistinli çocuklara atacaklar yukardan .
Yeri gelmişken kullandığınız dil Türkçe olduğuna göre Türklüğünüz Müslümanlığınızdan daha baskın ve asıl özünüz Türklük .Başka özler yapay geliyor.