Ya rabbi gücüme gidiyor Seni LA sayanlar Rızkını can sağlık verdiğin Nankör kulların gücüme gidiyor Seni kulun olarak savunamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi Senin adına cihat edemediğim için Düzene uyup sana kul olamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi Hak resülüne verdiğim sözümü tutamadıgım için Mahşerde huzuruna utançla varacagım için Sana kul luk görevini yapamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi İnanmış saf kullarına Seni anlatamadıgım için Huzuru mahşered karşına Günahkar çıkacagım için Müslümanım demekten öte Kul olamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi Sana sıgınır sana yalvarırım Seni inkar edenlere Senin adına dur diyemediğim için Huzuruna varmaya UTANIYORUM YA RABBİ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Utanıyorum Ya Rabbi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Utanıyorum Ya Rabbi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya rabbi gücüme gidiyor Seni LA sayanlar Rızkını can sağlık verdiğin Nankör kulların gücüme gidiyor Seni kulun olarak savunamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi Senin adına cihat edemediğim için Düzene uyup sana kul olamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi Hak resülüne verdiğim sözümü tutamadıgım için Mahşerde huzuruna utançla varacagım için Sana kul luk görevini yapamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi İnanmış saf kullarına Seni anlatamadıgım için Huzuru mahşered karşına Günahkar çıkacagım için Müslümanım demekten öte Kul olamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi Sana sıgınır sana yalvarırım Seni inkar edenlere Senin adına dur diyemediğim için Huzuruna varmaya UTANIYORUM YA RABBİ...
günahlara o kadar daldık ki....hangimiz utanmıyor ki.. .affı geniş olan Allahımız inşallah bizleri de affeder... gözümden kaçan şiirlerden birisi.... kutlarım efendim....çok çok güzel şiirdi...
hak yolu bilipte yapılanlara seyirci kalmak insana inanan insana zor gelir hiç değilse kötü işlere elimizle ve dilimizle gücümüz yetmediği zaman kalbimizle buğz etmek tebir iştirherkezin herşeye gücü yetmeye bilir ama buna herkezin gücü yeter tabiki gücü yetip te suskun kalanlar ayrıca hesabını verirler güzel söylediniz bu bir rabbe sığınmaktır yüreğinize sağlık saygılar
Düzene uyup sana kul olamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi Hak resülüne verdiğim sözümü tutamadıgım için Mahşerde huzuruna utançla varacagım için ==================================== Ahir zamnda yaşıyoruz.Herşey Birbirine girmiş. Bu devirde en öneliis kul hakkı . Kul kakkı yemeden yaşamak lazım. Tebrikler çok güzelli.
Yureğinize kaleminize sağlık olsun. Ne guzel dizeler .. çok duygulandım ... En sevgiliye emanet olunuz ...... İnşaallah! layık olabilen kullardan oluruz. Selam ve muhabbetle .......
Günahkar çıkacagım için Müslümanım demekten öte Kul olamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi Sana sıgınır sana yalvarırım Seni inkar edenlere Senin adına dur diyemediğim için Huzuruna varmaya UTANIYORUM YA RABBİ...
güzel bir yürek sözü okudum sayfanızdan tebrikler selamlarımla
Gücüme gidiyor ya rabbi İnanmış saf kullarına Seni anlatamadıgım için Huzuru mahşered karşına Günahkar çıkacagım için Müslümanım demekten öte Kul olamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi Sana sıgınır sana yalvarırım Seni inkar edenlere Senin adına dur diyemediğim için Huzuruna varmaya UTANIYORUM YA RABBİ...
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.
Seni LA sayanlar
Rızkını can sağlık verdiğin
Nankör kulların gücüme gidiyor
Seni kulun olarak savunamadıgım için
Gücüme gidiyor ya rabbi
Senin adına cihat edemediğim için
Düzene uyup sana kul olamadıgım için
Gücüme gidiyor ya rabbi
Hak resülüne verdiğim sözümü
tutamadıgım için
Mahşerde huzuruna utançla varacagım için
Sana kul luk görevini yapamadıgım için
Gücüme gidiyor ya rabbi
İnanmış saf kullarına
Seni anlatamadıgım için
Huzuru mahşered karşına
Günahkar çıkacagım için
Müslümanım demekten öte
Kul olamadıgım için
Gücüme gidiyor ya rabbi
Sana sıgınır sana yalvarırım
Seni inkar edenlere
Senin adına dur diyemediğim için
Huzuruna varmaya UTANIYORUM YA RABBİ...
günahlara o kadar daldık ki....hangimiz utanmıyor ki..
.affı geniş olan Allahımız inşallah bizleri de affeder...
gözümden kaçan şiirlerden birisi....
kutlarım efendim....çok çok güzel şiirdi...