(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
duygular.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
duygular.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kopamadik bu huylarimizdan! bizi ayiran duygularimizdan! SHK / 1989
Bütün evlerde yaşanan karı-koca atışması bu olsa gerek. Gurur ve inat oyunu,evcilik oynar gibi. Oda hayatın tuzu biberiymiş. Onlarsız da hayatın tadı olmuyormuş. Tatsız tuzsuzda çekilmiyormuş,bıkılıyormuş. Araya sevgi girip gurur ve inadı barıştırınca da yeniden başlıyormuş evcilik oyunu. Bir daha ki atışmaya kadar. Efendim ne güzel anlatmışsınız.Bayıldım. Gurur ve inadın her zaman sevginin karşısında yok olması dileklerimle Kutluyorum bu güzel anlatımı. SAYGILARIMLA.
-Dogru lafi ancak takdir ederim ve desteklerim ama her evde yasaniyor ne kadar istemesekte... -Düsünürsek, Azili Düsmanimiz iBliS 'in Allah katindan dolyisiyla Cennetten kovolmasinin sebebi 'gurur ve inat' degilmidir?? -Öylese, dünyadayken bile hayatimizi cehenneme ceviren bu kötü aliskanliklardan bir an önce 'varsa' kurtulmanin yollarini aramaliyiz insallah... VE... -Cok dogru yazdin Hüseyin... Alismis dillerimiz ve 'tadimiz biberimiz' deyip kendimizi kandirmaya devam ediyoruz... -Sükürki ben tartisinca 'tadim biberim' demiyorum... Bunu en aza indirebiliriz hatta hepden yok edebiliriz istersek...
-Ve yaptigin samimi Dua'ya bende AMiN diyorum... selam ve dua ile...
Ne kadar garip değil mi? İnsana hep zıt kutuplar daha çekici gelir... Gerçi eğer tercihlerimizi, aşk konusundaki tercihlerimizi sırf mantığımızı kullanarak yapsaydık, adı aşk olmazdı deil mi?
-Evet eylem, dogru dedin... Her zaman zor ve yasak olan nefise hos görünür ve buda seytanin bir tuzagidir... -Gel ASK demiyelimde SeVGi diyelim buna... Ask bencildir ve firtina gibi kasip kavurur, sevgi ise cömerttir ve ilik rüzgar gibi ruhunu oksar... -Kalbimizin yaninda duracak mantik, arkasindada durabilir... Hepden mantik olmadan karar alirsak o zaman zarari karindan cok olacagi kesindir...
-Evet simray, yokmua o derin izler... -Hemde ne izler, kalemle yazilmadiki silgi kullanasin, camasir degilki omo ile yikaysin... izler her zaman kalicidir yara kabuk baglasada... -Yasandi ve olay bitti demek gerekir ama oda her yigidin harci degildir hani...
-Evet zordur ama zoru basarmakdir önemli olan ama buda bugünden yarina olmaz elbette... -Gercekci olmak güzel, belkide faydali ama zamani gelince hayallerede yer vermeli... insan hayalleri ile büyür ve insan hic bir zaman 'tam' olarak büyümeyen bir cocugu barindirir icinde...
-Ne demistik; hisettiklerimizle bir bütünüz ve cogumuz duygularimiza yeniliriz... Egerki duygularimizi konrol altinda tutabiliyorsak ne ala , o zaman keyfimize diyecek yok ama degilsede tercübe etmeye devam deriz... -Her zaman ileriye bakmali... Dünde yasayanin yarini olmaz... Dünden ders alan, bugünü yasayan ancak yarininda mutlu olur...
İnat ve gurur... aşkı işte bu ikisi vurur... Ne ondan... Ne bundan... Ne şundan değil... Ölümü yalnızca bunlardan olur... *** -Hemende döktürmüssün cevabini siirselce... Tesekkür ediyorum yüregine, yorumuna... -Yanlizca ölmekle kalsa iyi... Ya ölümle baslayan ebedi Ahiret-hayatina ne demeli? Hakkimizda hayrli SON lar dilyiorum cümleten...
-Dogru dersin hasan kutlarim ama benim bunu onaylamam dogru oldugu anlamina gelmez, yani sen vazgecemedigimiz huylardan yazdiklarin dogru ama bende bunlardan uzaklasmaliyiz diyorum... -Burda sayilanlar ahlakin cirkin olanlari ve biz bunlari törpilemeliyiz insallah...
-Yaradan herkesi ayri güzellikte ve kabiliyette yaratmistir ama 'ahlakini' güzellestirmeyide kisinin kendine birakmistir... -Cümlemize Allah ahlakiyla ahlaklanmayi diliyorum... selam ve dua ile...
beki de gurur olmamalı aşkta açıları değiştiriyor fikirleri işe aklı işe yollamalı gönüller nasıl olsa sarılıp sarmalaşır barışır *** -Siirli yorumunuz icin tesekkürler...
-Ustadim, belki degil gurur kesinlikle olmamali, degilmi ve hemde hic bir ilsikide...
yürekten kutluyorum size öyle bir konuyu ele almışsınızki hayatımızı çekilmez hale getiren olmasa olmazımız dizelerinize güzel yansıtmışsınız bütün kavgaların tek sebebi gurur ve inat çok yuvalar yıkılmıştır bu sebepten sizi kutluyorum saygılar selamlar
yürekten kutluyorum size öyle bir konuyu ele almışsınızki hayatımızı çekilmez hale getiren olmasa olmazımız dizelerinize güzel yansıtmışsınız bütün kavgaların tek sebebi gurur ve inat çok yuvalar yıkılmıştır bu sebepten sizi kutluyorum saygılar selamlar
-Sevgili mert... Yorumun bana kuvvet veriyor inan... -Gurur ve inat olmali diyoruz ama Allah yarattiysa bir hikmeti vardir diye düsünebiliriz ve zararli yerine yararli halede getirebiliriz...
-Hayatin kendisi büyük bir OKUL ve bizlerde ögrencileriyiz hemde bir ÖMÜR boyu, öyleyse her seyden ders almaliyiz... Basarili birer ögrenci olmamiz dileklerimle...
-insallah Seheryeli... yorumun harika olmus tesekkürler... -Cok olmasada bazen sevdayida etkiliyor... -Gurur zaten olmasi gereken yerlerde olmuyor maallesef... -Sevgiyle kal...
-Sevgili Ahmet... -Vallahi sen cok dogru bir tesbit yaptin... Siiri yazdigimda o konumdaydik ama yillarin getirdigi tercübe ile törpilendik sayilir... -Segiyle kal...
-Cok dogru ve bunu bile bile bir cogu huyundan vazgecmiyor yinede, cok yazik... -insana zarar verecek her sey bu yüzden Yaradan tarafindan yasaklanmis ve günahtir...